Gå til innhold

Brennende/stikkende følelse øverst på magen


Heidish

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd det samme eller kan forklare hva dette er? Dette oppstår nesten daglig på samme flekken og spesielt når jeg er sliten etter endel gjøremål. Flekken er på høyre side. Regner med at dette, som det meste annet, er helt normalt, men liker å ha en forklaring på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei... jeg vil anbefale deg å ta en urin prøve hvis d e lenge sia du har tatt d... d minner meg om hvordan jeg hadde d i svangerskap nr 2... da viste d seg at æ hadde svangerskapsforgiftning.. men d kan bare vær no helt ufalig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinprøve, og blodtrykk, tok jeg i går da jeg var på kontroll hos legen. Alt var bra da. Nevnte ikke "flekken" for legen i fare for å virke sytete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme, er visst at det trykker og presser såpass mye på innvollene våre fikk jeg beskjed om. Og der på hø.side ligger leveren, så er litt dårligere plass der enn på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat det samme. Ha det hver dag utpå dagen, men det føles som om det går igjen tvers igjennom på ryggen også. Hadde det slik i mitt forrige sv.skap også, ikke noe galt på prøvene mine heller. Jeg synes det hjelper å massere/ skyve livmoren litt ned fra det punktet, og ryggmassasje hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe som bør følges opp av lege? Er usikker på om jeg bør ringe legen min ang dette. Har hatt det slik en stund, men det har blitt mer plagsomt de siste dagene. Skal ikke til legen før om halvannen uke. Er i uke 37. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...