Gå til innhold

Gravid!:)


Aprilia

Anbefalte innlegg

Da testet jeg omsider positivt. har hatt misstanker lenge om graviditet, men bare testet negativ. Men i dag ble den endelig positiv og mistanken min ble bekreftet. Ja, jeg er gravid og venter mitt andre barn 12.mai 2012:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg:) Slenger meg på denne, for her har jeg også omsider endelig testet posetivt etter noen negative tester. Så nå venter jeg også mitt andre barn , rundt den 22.mai, skikkelig stas!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til deg også!:) så utrolig morro å teste positivt når man nesten har gitt opp håpet!;) trodde nesten ikke mine egne øyne når to streker kom opp i dag;)

hvor gammel er ditt første barn? blir spennende med småsøsken da:) jeg har en gutt som fyller tre nå i desember. rart å tenke på at lillegutt blir storebror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 2 år og 3 mnd. Så hun rekkker nesten å bli 3 før den lille kommer:) Skal bli veldig spennende å se hvordan det går å få en liten til i hjemmet. Men vi gleder oss en hel hau. Ja veldig kjekt å teste posetivt, håper bare den lille holder seg der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...