Gå til innhold

Noen som har erfaring me clearblue sine tester med ukeindikator?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en Cb-test med ukeindikator for en uke siden, da jeg skulle til syden og var nysgjerrig på hvor langt jeg var på vei. Den viste 3+, noe som tilsier at man er 5 uker eller mer på vei. Utifra mine egne beregninger er ikke det mulig, da jeg brukte eggløsningsstester etter sist mens, og de var positive på dag 13 og 14 av syklusen. Så jeg kan ikke være så langt på vei, med mindre den siste menstruasjonen ikke va en ordentlig menstruasjon...men hvorfor ble da eggløsningstestene positive rundt den tiden jeg skulle hatt eggløsning da?:s

 

Noen som har vært borti noe av det samme? Og kan ukeindikatoren være feil og vist at jeg var lengre på vei enn det jeg er?

 

Håper noen la hjelpe, selv om jeg kommer til å spørre om tidlig ultralyd uansett siden jeg mista sist:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg brukte selv denne testen for litt over en uke siden da jeg fant ut at jeg var gravid. denne viste da 3+. I mitt tilfelle var denne riktig. Jeg var hos jordmor her om dagen å fikk da vite at jeg var 6 uker på vei, men fant ut nå etterpå at hun har tatt feil. jeg ligger en uke forran det hu sa og er nå i uke 7 en plass. Men håper du finne ut av det å at det går bra med deg :) Masse lykke til fremover :)

 

 

Linn Maria, Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukeindikatoren slår ut på hcg-nivå og jeg tror dette kan være litt individuelt i starten så kanskje det du har opplevd!? Uansett vil jo en tidlig ultralyd svare på spørsmålet ditt! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...