Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Vi har vært sammen i to år,siste 6 mnd har vi hatt pause..Han trakk seg unna..Ga ikke lyd i fra seg osv..Han satt opp en vegg..Han har vært i ett seriøst forhold før meg...Hu var utro.. Har ikke sett han på ett par uker.Når vi prater på sms så går det strålende i ett par dager,så blir det stille...Jeg prøver så ender det opp med at jeg tenner på alle plugger og så kjefter vi og slenger dritt,helt herlig...Han skal være såå macho så han skal ikke prate om følelser.. Vi er glade i hverandre...Men får det ikke til...Og jeg er ikke vant til dette..Jeg er ikke vant til å krangle med den jeg er sammen med.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette,men er det noen som har noen gode råd så er jeg takknemlig..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Høres ut som han kanskje ikke er så forelsket når han bare trakk seg unna..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Da jeg hadde vært sammen med mannen min i 2 år giftet vi oss, kjøpte hus og sluttet med prevensjon...! Om mannen er så vinglete etter 2 år tror jeg nesten jeg ville latt han gå, er forholdet virkelig liv laga når dere holder på sånn? 6 mnd pause? Etter såpass lang tid har man blitt kjent med hverandre, og enten er man forelsket og glad i hverandre på en måte som gjør at man ikke har andre ønsker enn hus, hjem, stasjonsvogn og felles fremtid, eller så har man ikke sånne ønsker og da er det kanskje på tide å gå videre?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Jeg vet at jeg betyr mye for han...han har hatt mange jenter,ikke seriøse...men jeg er den eneste som familien har fått hilst på osv...Jeg har kjempegod kontakt med fetteren...han siser det samme,at han er glad i meg...men han har en vane å rote til livet sitt..Vi har hatt det kjempefint sammen.. Og i går ble det sagt så mye stygt fra begge veier...Og jeg har superdårlig samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Ja, hvis du føler at du har nok "tid" i livet ditt til å godta dette i år etter år, så er jo det et valg du kan ta.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Rygg rygg rygg også finner du deg en annen mann å være kjæreste med!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Ja jeg veit...Alle vennene mine sier det samme...Men er noe med denne gutten...Og vanskelig å gi slipp...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Hører du ikke selv at du sier han er glad i deg, og fetteren hans sier han er glad i deg... men selv ønsker han en pause fra deg og dere krangler når du vil ha mye oppmerksomhet fra ham.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Etter 2 år er det virkelig på tide å tenke på om man skal flytte sammen, fri, kjøpe bolig osv, ikke om man skal ta "pause". Mannen vil ikke ha et seriøst forhold til deg, han ønsker ikke forpliktelser og krav. La han gå!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 Jeg har aldri bedt om mye oppmerksomhet fra han...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 Vi begge er lik der..Vi har ikke hastverk med huskjøp osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå