Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Har perioder der jeg drikker mye te. Og er vel inne i en sånn periode nå, men kjenner jeg sitter med sterke kynnere og smerter i korsryggen hver kveld. Gir seg som regel etter jeg har lagt meg for kvelden da :-/ Kan det ha sammenheng med teen?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Håper det ! Da skal jeg jaggu drikke bøttevis med te ;D
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Kommer kanskje an på hva slags te? De sier jo kanel kan sette igang fødselen, drikker du te med kanel? Ikke godt å si hvordan andre urter påvirker kroppen heller, de "kloke konene" i gamle dager hadde riestimulerende midler de også, urter de lot trekke i varmt vann... Vet ikke hva slags urter de brukte da men.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 http://www.barnavnaturen.no/urter-eteriske-oljer-og-graviditet/ Dette er virkelig spennende lesning!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Er det kanel eller bringebær blader i teen?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Ja det er kanel, kardemomme, nellik og ingefær i den! Det er den indian chai fra twinnings .. Veldig god da, he he (Lukter egentlig litt jul av den også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå