Gå til innhold

Jente på seks uker sover leenge om natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager hvis jeg gnir det inn for dere som sliter med søvn, det er ikke meningen.

Men jenta vår har som regel en lang søvperiode fra kl 22 - 05, etter dette vil hun ha mat igjen k8 og kl. 10, eller ikke før kl 10. Hun sover ikke så dypt når hun har fått mat kl 5, lager en del lyder innimellom. Noen netter våkner hun og vil ha mat rundt 2 - 3, men dette har gjerne kun skjedd tre ganger de siste to ukene.

I natt sov hun fra 22 til 6.15.

Hun legger greit på seg.

Alle sier det ikke er "vanlig", at vi er heldig osv. Og den tar jeg selvfølgelig! Noen andre som har små barn som sover såpass lenge, eller er vi helt utenfor normalen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun legger på seg er vel alt ok. Og ja, dere er heldige! :-) Jeg er førstegangsmor selv, så vet ikke helt hva som er "normalt" og ikke. Men tror dere bare skal nyte det så lenge det varer.

Vår gutt sover fra ca. 23-24 til 05-06 hver natt. Han er nå litt over 5 uker. Og vi synes vi er veldig heldige med det! Klager i alle fall ikke... ;-) Og han legger veldig godt på seg for tida, så vi ser overhodet ingen behov for å vekke han for mating på nattestid.

Skrevet

Glemte å legge til at etter morgenmating sover han igjen fra ca. kl 06-07. Noen ganger 1-2 timer, andre ganger 3-4 timer.

Skrevet

Vi har to vennepar med babyer som er rundt 5 mnd nå; begge disse jentene sov fra kl 19 - 05, fikk mat, og sov videre fra kl 0530 til kl 8-9 fra de var 2-3 uker gamle ;) Desto mer slitsomt for oss å ha en gutt som så og si aldri sov da, hehe...

Skrevet

Min første baby sov fra kl23-08 da han var seks uker. Det varte fram til 4-5 mnd da ble babyen mer sulten om natten igjen. Men gud ja for en luksus d var! Denne gangen har vi en våkenbaby, helt motsatt av førstemann... du må bare nyte det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...