Gå til innhold

Deprimert mann eller hva er dette for noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke orker han dusje på flere dager enda han har en tung fysisk jobb, ikke lager han skikkelig mat til ungene heller, kan ikke kalle brødeskive med stekt fiskekake middag, ei heller pølse i brød:( I går skulle han legge rene sengeklær på sengen vår, men ikke det heller orket han så senga forble uredd og jeg gikk og la meg på gjesterommet der sengen var oppredd. I tillegg snakker han veldig lite her hjemme og når han først snakker er det da kjefting spesielt på ungene:(

Jeg klarer snart ikke ha det slik lenger og han sier selv at det ikke feiler han noe, men han er jo ikke til og kjenne igjen:(

Sex har vi ikke hatt siden i juli og ikke kjenner jeg spesielt lyst til det heller ettersom hygienen er deretter:(

Vet vi er i en negativ spiral og aner snart ikke hva vi skal gjøre?

Klesvasken har hopet seg opp her hjemme, det ligger rene klær overalt og nå er kleskurven så diger at den snart velter over.

Snart er det fridag på skolen og både skole og sfo er stengt, ba da min mann om og bli hjemme, men det sier han ikke han kan, sist hadde jeg med meg det ene barnet vårt på jobben og det er en av de minst effektive dagene jeg noensinne har hatt, jobber i tillegg i omsorgstjenesten i kommunen og synes ikke det passer og ha med seg barn på jobben.

Gi meg råd før jeg snart går på veggene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv ham ut. Det der går jo bare ikke an.

Skrevet

Hvorfor ble du sammen med og fikk barn med en sånn mann da?

Skrevet

Det høres ut som en slitsom hverdag for alle. Depresjon er absolutt en mulighet. Kontakt familievernkontoret eller helsestasjonen og be om parsamtale. Han skjønner kanskje ikke hvor mye det går ut over familien? Hvis han er deprimert ser han heller ikke det sjøl, da blir egen smerte altoverskyggende.

Søk hjelp før det er for sent. Inni der finnes mannen du forelsket deg i.

Skrevet

Herlighet, typisk DiB-kjerringer. Kast ut mannen så fort alt ikke går på skinner. Tenk hvis han har en depresjon da?

Det er en grunn til at mannen min og jeg har holdt sammen i 15 år (siden jeg var 15 år). Vi kaster nemlig ikke ut hverandre ved hver hindring i veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...