Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Spurte ei som jobbet på obs, i sist uke, og da sa hun det kun gjaldt uka før. I dag ser jeg reklame for skoene igjen. Noen som vet? Det er et par timer til obs fra der jeg bor, så jeg kjører ikke for å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs/barnas-uker/index2.htm Men! Det er ikke alle Obs-utikker som har tilbudet!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Hvis du må kjøre to timer for å dra til Obs! så hadde jeg nok heller lagt til 2-300,- og kjøpt Viking eller Ecco...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Ja om ungen kunne gå så hadde jeg gjort det. Er nok mange mnd igjen til det skjer.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Takk. Det var akkurat den reklamen jeg så i dag som forvirret meg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Hvorfor skal du da kjøpe to par sko til en unge som ikke kan gå? De skal ikke bruke sko før de kan gå ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Jeg vet, men det er greit med skikkelige sko ved krabbing og lek i sneen også. Og ville ha to par fordi han vokser så fort, så tenkte to størrelser da. Innendørs er det selvfølgelig ikke snakk om sko.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 da må du kjøpe Stontz.. IKKE sko
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Kjører du to timer for å kjøpe et par sko til 500 kr? Jeg har ingen god erfaring med de skoene, de puster skikkelig dårlig, ungene blir blaute av svette innenfra.. Til helt små barn har jeg mye bedre erfaring med Ponny vintersko, de er vind og vanntette og puster. De er heller ikke så store og klumpete så de minste barna slipper å ha på noen som virker som slalomstøvler Om du venter et par uker har Skoringen sitt sesogtilbud, da får du to sko for prisen av en, og de har alltid gode kjente merker på tilbudene sine. Jeg pleier alltid vente på tilbudet der før jeg kjøper nye sko for sesongen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 Typisk dib. Man spør om en ting og får alt annet til svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå