Beibifot er blitt Storebror Skrevet 10. september 2011 #26 Skrevet 10. september 2011 16 dager her, å dette er en skikkelig dritt dag!!! Min tur å være grette for en gangs skyld ( Ingenting som ligner på noenting.
hh83 Skrevet 10. september 2011 #27 Skrevet 10. september 2011 1 dag på overtid. Håper lille gutt har tenkt seg ut snart. Jeg synes dagene begynner å bli veldig lange nå.... lengter så etter å få lille gullet i armnene :-D
Tante Magda Skrevet 10. september 2011 #28 Skrevet 10. september 2011 80 dager igjen på meg... Godt jeg enda har god tid, siden det er mye jeg har igjen å gjøre. Ha en fin helg alle sammen! :-)
september troll på vei;) Skrevet 10. september 2011 #29 Skrevet 10. september 2011 6 days to go! Syns jeg har mye vondt. Mensmurringer, vonde kynnere av å bare gå fra rom til rom, litt stikk i skjede, nedpress( ogaå kommet i rompa de siste dager). Dessuten har jeg HEMOROIDER! Au og æsj! Men! det er mest synd på de som har passert terminen. For når man når den, er det hvertfall "rett rundt hjørnet"! Gudd LøKK everybådi;)
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 10. september 2011 #30 Skrevet 10. september 2011 13 dager igjen, men synes egentlig tegnene jeg har hatt den siste tiden har blitt svakerede siste dagene. Så prøver å innstille meg på overtid slik at jeg ikke blir så utålmodig!
baby3-2013 :) Skrevet 10. september 2011 #31 Skrevet 10. september 2011 9 dager på overtid her. Blir igangsatt i morgen om det ikke starter av seg selv i løpet av dagen/natta. Har blitt strippet i dag og fått veldig mye murringer og menssmerter etterpå, så det er bare å krysse fingra å håpe!!
baby123 Skrevet 10. september 2011 #32 Skrevet 10. september 2011 13 dager igjen - for en uke siden føltes det som om jeg skulle føde snart, men nå er magen heeelt rolig og jeg er så trøtt at jeg helst bare vil sove hele døgnet..
mim26 Skrevet 10. september 2011 #34 Skrevet 10. september 2011 1 dag igjen!! deilig for nå slapper jeg av for jeg vet d vil skje snart..nr 1 kom 8 dager over så jeg tror ikke jeg stresser før jeg kommer dit....men lei er jeg!
prinsesse+spire Skrevet 10. september 2011 #35 Skrevet 10. september 2011 9 dager til termin her. har hatt mye vondt de siste dagene, og kraftige kynnere, pluss rosa blodslim, så håper at det ikke blir så lenge til fødsel. er godt forsynt med graviditet nå!
Venter prins i oktober <3 Skrevet 10. september 2011 #36 Skrevet 10. september 2011 Hei hei 24 dager igjen til UL-termin her.. Idag begynte slimproppen å gå... er i dårlig form og har akkurat fått påvist min 8 UVI i dette svangerskapet :/ Så nå kan gutten gjerne komme altså.. jeg er klar, lei og sprekkferdig!! hehe...
Emz Skrevet 10. september 2011 #39 Skrevet 10. september 2011 16 dager igjen her... Hadde skikkelig ubehagelige stikkinger og murringer der nede i natt, samtidig som lillejenta var helt vill! Har sendt avgårde kjæresten til sin syke mor denne helga (kan jo bli lenge til neste besøk...), og hun bor noen timer unna, så håper egentlig det ikke skjer noe NÅ. Men ra mandag kan det egentlig bare skje når som helst - nå vil jeg møte bebisen min!
snart3barnsmor:) Skrevet 10. september 2011 #40 Skrevet 10. september 2011 10 dager igjen til planlagt KS... men for all del, det må bare starte før det for min del:)
Totoromammaen Skrevet 10. september 2011 #41 Skrevet 10. september 2011 Jaja, er her enda jeg med 10 dager på overtid faktisk! Hvem skulle trodd det? Har håpet hver natt på at noe skal skje, nå orker jeg ikke mer og innser at det går mot igangsettelse på mandags morgen........bring it on, sier jeg bare. ALT er bedre enn å gå her og vente. Blir spennende å se om det blir føderush på mandag da.....ser mange skal settes i gang da..... Skal vi ikke bare ta føderushet i natt istedet? :)
MammaIrene Skrevet 10. september 2011 #42 Skrevet 10. september 2011 10 dager igjen her! og jm har allerede snakket om tidlig overtidskontroll siden gutten vår er litt større enn gjennomsnittet. Men håper ting starter av seg selv før den tid, syns det virker litt ekkelt å skulle bli satt i gang, er egentlig kjempe nervøs for alt sammen. Både ønsker og ikke ønsker at ting skal komme i gang snart..... Men gleder meg veldig til å endelig få møte gutten vår da
Lykkelita<3 Skrevet 10. september 2011 #43 Skrevet 10. september 2011 Jeg har hele 84 dager igjen. Terminen er ikke med det første med andre ord (3. des). Håper dagene framover går fort! For en gangs skyld gleder jeg meg til vinteren :-P for da kommer jo min lille baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå