mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Go morgen!! Still here... 9 dager over og trodde aldri jeg skulle gå så langt sukk .. Håper håper jeg slipper igangsettelse mandag .. Vil d skal skje nå...!!!!!! Ha en fin lørdag damer
*Zena* Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 5 dager igjen....og DRITT LEI av å vente og ha vondt!!! Fullmåne på mandag, det MÅ da gjøre susen for mange av oss iløpet av helgen??!! ) God helg!
sensommer Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 8 dager på overtid. ble strippet i går, hatt en del kynnere og idag var d blodig slim på dopapiret. JIPPI hehe satser på at han kommer snart, hvis ikke blir jeg satt igang på tirsdag:) Deilig å se lyset i tunnelen:) MEN håper at vi på overtid føder av oss selv iløpet av helgen... Lykke til alle sammen
miepia30 Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 4 dager igjen. Og har en skikkelig nedtur dag. Hver kveld går jeg optimistisk til sengs og tror at i natt blir det action. Da er det så skuffende med bare masrier som ikke gjør annet enn å forstyrre søvn og gjøre meg mindre opplagt til fødsel
♥tosmåtroll♥ Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 22 dager igjen her,og har trodd fødselen hr vært på gang 2 ganger alleredet til nå,så det kan bli en spennende innspurt;-) sender masse fødestøv til dere på overtid...vet hvordan dere har det,men om noen få dager er alt glemt,og dere har gullene deres i armene!! Lykke til!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 God morgon tjejer!! 2 dagar här - ha det blev inget av allt mas igår. ((((
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Jeg har fortsatt en god stund til fødsel... Men i dag er det i alle fall 40 dager igjen og jeg er HØYGRAVID!!! Har følt meg høygravid en god stund allerede, men skal vel ikke ha noe problem med å øke enda litt de siste 40 dagene :-) Lykke til dere som er rett før eller rett over termin!
tussemor <3 <3 Skrevet 10. september 2011 #8 Skrevet 10. september 2011 Jeg er her jeg også, 9 dager over termin! Tror jeg blir gal snart! Våkner like skuffet hver morgen (sover svært dårlig og da)!
Light of my life Skrevet 10. september 2011 #9 Skrevet 10. september 2011 Good morning ladies Hele 18 dager igjen her... *sukk*. Er ferdig med oppussing av leilighet, og alle store innkjøp til snuppa. Nå gjenstår bare å pakke sykehusbagen - mulig jeg angriper den i dag - så er jeg klar som ett egg :-) Ha en flott helg alle sammen. Håper det blr fødsler på dere overtidsdamer!
Knotten & lille persille Skrevet 10. september 2011 #10 Skrevet 10. september 2011 3 dager igjen. Syke barn i hus så håper iallfall de blir friske før det braker løs. Har fått så innmari mye mer vondt de siste dagene så nå begynner jeg å bli overmoden for fødsel!
09+11+15 <3 Skrevet 10. september 2011 #11 Skrevet 10. september 2011 13 dager igjen og syyk, regner ikke med at det skjer noe før jeg er i form igjen. Men gleder meg veeeeldiiig!
♥ Min engel ♥ Skrevet 10. september 2011 #12 Skrevet 10. september 2011 God morgen Her er det 23 dager igjen.. Nærmer seg nå. Lykke til dere på overtid, håper det blir fødsel på dere i helgen!
jobber med saken har klart det Skrevet 10. september 2011 #13 Skrevet 10. september 2011 4 dager på overtid:) Har blitt spådd at gutten skal komme i dag:) Men da må kroppen snart tenke på å starte... Formen er fin:) Bortsett fra at jeg er forkjølet. Kjennes ut som om hodet holder på å eksplodere... har vært på jakt etter nesespray, men det er vist umulig å oppdrive i dette huset... Håper alle får en fin dag:)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 10. september 2011 #14 Skrevet 10. september 2011 9 dager over her også.. Hvor er det blitt av motivasjonen min, noen som har sett den? Det positive er at jeg har sovet godt i natt, og faktisk ikke vært på toalettet mer enn én gang (!! rekord) så om det, mot formodning, skulle skje noe i dag/natt - så er jeg iallefall uthvilt! En riktig fin lørdag til alle dere flotte, gravide BIM-kvinner!
septemberbarna<Fødeklar> Skrevet 10. september 2011 #16 Skrevet 10. september 2011 13 dager igjen her.. og bare går å venter å venter på at noe skal skje.. rimelig lei av ikke å ha noe overskudd til noe som helst om dagen Håper dere som er på overtid føder snart.. sender masse lykke fødestøv deres vei.. og til dere andre oxo seff
Harfåttprinsen:) Skrevet 10. september 2011 #19 Skrevet 10. september 2011 Heisan 9 dager til termin Kom,Kom lille skatt
Lykkelig2 Skrevet 10. september 2011 #20 Skrevet 10. september 2011 32 dager igjen. Har hatt skikkelig nedpressfølelse i natt. Flere ganger hvor det har føltes som alt skal slippe der nedentil. Veldig mye stikkinger og ei urolig frøken i magen. Det er vel modning og kanskje lillemor som er på vei nedover i retning utgangen. Lykke til alle som venter på overtid eller er rett rundt termin :-)
lillemor :o) Skrevet 10. september 2011 #21 Skrevet 10. september 2011 Termin i dag!!! Venter og venter!!!
Zara84 Skrevet 10. september 2011 #23 Skrevet 10. september 2011 2 dager på overtid. Bekymret siden legen min har sagt at en av pasientene hans nylig gikk 16 dager før hun ble satt i gang. Jeg tror i tillegg at denne babyen er stor.
RødRev Skrevet 10. september 2011 #24 Skrevet 10. september 2011 Fire dager igjen!! Nå er jeg klar Sover godt / dårlig ca annenhver natt.. Håper jeg er i slag når det virkelig gjelder!
Lillegull2011 Skrevet 10. september 2011 #25 Skrevet 10. september 2011 Har 1 dag igjen til termin! Ingen tegn til fødsel enda.. Blir KS om 5 dager hvis han ikke kommer.. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå