Gå til innhold

Lørdag 10. September - hvor mange dager over eller dager til termin ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Go morgen!! Still here... 9 dager over og trodde aldri jeg skulle gå så langt :( sukk .. Håper håper jeg slipper igangsettelse mandag .. Vil d skal skje nå...!!!!!! Ha en fin lørdag damer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen....og DRITT LEI av å vente og ha vondt!!! Fullmåne på mandag, det MÅ da gjøre susen for mange av oss iløpet av helgen??!! :o)

God helg!

Skrevet

8 dager på overtid. ble strippet i går, hatt en del kynnere og idag var d blodig slim på dopapiret. JIPPI hehe :P satser på at han kommer snart, hvis ikke blir jeg satt igang på tirsdag:) Deilig å se lyset i tunnelen:) MEN håper at vi på overtid føder av oss selv iløpet av helgen... Lykke til alle sammen :D

Skrevet

4 dager igjen. Og har en skikkelig nedtur dag. Hver kveld går jeg optimistisk til sengs og tror at i natt blir det action. Da er det så skuffende med bare masrier som ikke gjør annet enn å forstyrre søvn og gjøre meg mindre opplagt til fødsel :(

Skrevet

22 dager igjen her,og har trodd fødselen hr vært på gang 2 ganger alleredet til nå,så det kan bli en spennende innspurt;-) sender masse fødestøv til dere på overtid...vet hvordan dere har det,men om noen få dager er alt glemt,og dere har gullene deres i armene!! Lykke til!

Skrevet

God morgon tjejer!!

2 dagar här - ha det blev inget av allt mas igår. :(((((

Skrevet

Jeg har fortsatt en god stund til fødsel... Men i dag er det i alle fall 40 dager igjen og jeg er HØYGRAVID!!! Har følt meg høygravid en god stund allerede, men skal vel ikke ha noe problem med å øke enda litt de siste 40 dagene :-)

Lykke til dere som er rett før eller rett over termin!

Skrevet

Jeg er her jeg også, 9 dager over termin! Tror jeg blir gal snart! Våkner like skuffet hver morgen (sover svært dårlig og da)!

Skrevet

Good morning ladies :)

Hele 18 dager igjen her... *sukk*. Er ferdig med oppussing av leilighet, og alle store innkjøp til snuppa. Nå gjenstår bare å pakke sykehusbagen - mulig jeg angriper den i dag - så er jeg klar som ett egg :-)

Ha en flott helg alle sammen. Håper det blr fødsler på dere overtidsdamer!

Skrevet

3 dager igjen. Syke barn i hus så håper iallfall de blir friske før det braker løs. Har fått så innmari mye mer vondt de siste dagene så nå begynner jeg å bli overmoden for fødsel!

Skrevet

13 dager igjen og syyk, regner ikke med at det skjer noe før jeg er i form igjen. Men gleder meg veeeeldiiig!

Skrevet

God morgen :) Her er det 23 dager igjen.. Nærmer seg nå. Lykke til dere på overtid, håper det blir fødsel på dere i helgen! :D

Skrevet

4 dager på overtid:) Har blitt spådd at gutten skal komme i dag:) Men da må kroppen snart tenke på å starte...

Formen er fin:) Bortsett fra at jeg er forkjølet. Kjennes ut som om hodet holder på å eksplodere... har vært på jakt etter nesespray, men det er vist umulig å oppdrive i dette huset...

Håper alle får en fin dag:)

Skrevet

9 dager over her også.. Hvor er det blitt av motivasjonen min, noen som har sett den?

Det positive er at jeg har sovet godt i natt, og faktisk ikke vært på toalettet mer enn én gang (!! rekord) så om det, mot formodning, skulle skje noe i dag/natt - så er jeg iallefall uthvilt!

En riktig fin lørdag til alle dere flotte, gravide BIM-kvinner!

Skrevet

13 dager igjen her.. og bare går å venter å venter på at noe skal skje.. rimelig lei av ikke å ha noe overskudd til noe som helst om dagen :(

Håper dere som er på overtid føder snart.. sender masse lykke fødestøv deres vei.. og til dere andre oxo seff :)

Skrevet

Heisan ;) 9 dager til termin :) Kom,Kom lille skatt :)

Skrevet

32 dager igjen. Har hatt skikkelig nedpressfølelse i natt. Flere ganger hvor det har føltes som alt skal slippe der nedentil. Veldig mye stikkinger og ei urolig frøken i magen. Det er vel modning og kanskje lillemor som er på vei nedover i retning utgangen.

Lykke til alle som venter på overtid eller er rett rundt termin :-)

Skrevet

2 dager på overtid. Bekymret siden legen min har sagt at en av pasientene hans nylig gikk 16 dager før hun ble satt i gang. Jeg tror i tillegg at denne babyen er stor.

Skrevet

Fire dager igjen!! Nå er jeg klar :) Sover godt / dårlig ca annenhver natt.. Håper jeg er i slag når det virkelig gjelder!

Skrevet

Har 1 dag igjen til termin! Ingen tegn til fødsel enda.. Blir KS om 5 dager hvis han ikke kommer..

Lykke til alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...