Gå til innhold

Hjelp en mamma i USA - lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - jeg begynner en ny tråd i dag, til ny stemming. Mange har stemt hittil i den forrige tråden - tusen takk - stem igjen i dag, og hjelp meg å holde meg i teten!

Her er historien igjen:

Det er en stund siden jeg har vært her, men jeg var her i mange år, så jeg håper noen husker meg!

Det jeg trenger er stemmer! Masse stemmer! Jeg er en keramiker i Iowa i USA, og jeg er med i en nettkonkurranse for små bedrifter her. Jeg har vært keramiker i 17 år, men ønsker nå å utvide produktutvalget til tekstiler og papir og kanskje andre produkter. Målet er å vinne de $5000 og dermed kunne starte foretaket mitt og etter hvert også selge og kanskje utvide til Norge. Jeg jobber 7 dager i uken, men tjener ikke nok til å gjøre dette uten hjelp. Disse pengene kan forandre livet mitt.

Jeg leder, men det er en ganske ny ledelse, nr. 2 er en ganske tøff konkurrent, og det er 13 dager igjen, så vi kan ikke hvile. Han er et hagesenter med flere ansatte - jeg er bare meg. Men jeg har god støtte fra venner og kunder, og ikke minst dere!

Hjelp meg å slå et hagesenter og en pølsemaker i Iowa! [Pølsemakeren er nå ute av dansen, tror jeg.] Se på linken - da ser du bilder og video av arbeidet mitt. Det er lett å stemme, og det fører ikke til uønsket mail. Konkurransen begynte den 3. sep. og ender den 23.

Stem hver dag!

http://www.dreambiggrowhere.com/entrydetails.aspx?entry=356

Nå røper jeg identiteten min også - men det er verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg sendt avgårde en stemme idag også:)

Skrevet

Da har jeg også sendt inn en stemme idag også:)

Skrevet

Har stemt - digger flamingokoppen din :)

Skrevet

Har stemt i dag og:)

Hold oss oppdatert da.

Skrevet

Nå ligger jeg 175 stemmer foran - omtrent det samme som i går morges (morgen her i Iowa).

Det kan tas igjen, særlig på slutten, når alle mobiliseres! Så jeg kan ikke hvile....

La meg legge til at man ikke behøver å registrere seg, at det er lett å stemme, og at det ikke vil føre til uønsket kommunikasjon, hverken fra organisasjonen som legger ut konkurransen eller fra meg.

Tusen takk for stemmene - flere, flere :)

Skrevet

3 dagen på rad jeg stemmer.

Bare minne på det de neste dagene så stemmer jeg da også :)

Skrevet

Husker deg godt jeg. Jeg har også stemt.

Skrevet

Hvis det er noen som fremdeles er våkne, så hjelp! Han som ligger som nr. 2 har nærmet seg med 85 stemmer på et par timer, så nå ligger han 105 stemmer bak i, forhold til 192!

Ååh - dette blir noen lange to uker framover....

Hvis dere kan poste på Facebook også, så hadde det vært fantastisk!

Skrevet

Jeg har stemt igjen og lagt deg ut på facebooksiden min også :)

Fine ting du lager!! :))

Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk! Nå leder jeg med enda mindre - bare 74 stemmer. Skummelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...