Gå til innhold

vil dere se noe sykt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gå på google maps. skriv 47.110579,9.227568.

zoom helt inn til street veiw. og se litt rundt på himmelen.....

 

spooky!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det så jo på ingen måte manipulert ut...

Skrevet

har sett det før, er det det når man zoomer ut, så er det bare en stor svart firkant midt i universet? det sies at det er planet X, som er på vei mot jorden!:P som skal inntreffe desember 2012

Skrevet

Når du søker opp 47.110579,9.227568, havner du på A3

8877 Quarten, Switzerland.

 

Zoom deretter inn i bildet til du får bilder fra bakkeplan (fjell og vann). Hvis du da drar deg rundt i bildet (opp og til høyre), vil du se noe som "svever" over åsen. Skal visstnok være litt spooky, men ser utrolig redigert ut.

Skrevet

jeg skjønner ikke hva som er så sykt, og ser strengt tatt ikke noe som likner på to mennesker... er det den grå kula dere snakker om??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...