Gå til innhold

Blir sprø av å ikke orke noenting!! Flere som sliter med dårlig form i svangerskapet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 22 uker, og har vært fullt sykemeldt siden jeg var 7 uker. Jeg er en som egentlig aldri klager, og jeg er for å holde seg i jobb så lenge man absolutt klarer, ikke la seg sykemelde så fort "muligheten byr seg". Men her har sykemelding virkelig vært et "must" fra starten av svangerskapet, og formen er mildt sagt elendig. ALT som finnes av svangerskapsplager har jeg fått i bøtter og spann, og selv om jeg nå straks er 5 mnd på vei, er jeg ikke blitt noe bedre, og flere av plagene har bare blitt værre. Hjemme blir det mye sitting og ligging, verken klarer eller orker noe særlig annet store deler av tiden. Flyttet i nytt hus for noen måneder siden, men har ikke gjort noen ting her, kun mannen som har fått på plass det nødvendige. Masse står i søppelsekker og esker, og jeg skulle så gjerne være i form til å gjøre bare pittelitt! Litt hver dag... men sånn er det foreløpig ikke... Orker ikke se på tv, orker ikke lese. Mannen var så søt og kjøpte et interiørblad til meg for et par uker siden, men jeg har ennå ikke åpnet det. Har nok med å bare eksistere for tiden, føler jeg...

 

Uff...beklager, dette ble et fryktelig klageinnlegg, men godt å få ut litt frustrasjon også... Noen fler som har et tøft svangerskap, og er litt frustrert? Ikke meningen å legge opp til negativt fokus her, men vet det er godt å få "luftet" tankene litt noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da det høres ikke godt ut! Hvordan svangerskapsforgiftning plager har du, siden du sier du har fått nesten alle de man kan få? De fleste ønsker vel ikke å sykemeldt seg, er sykemeldt selv og har vært det hele veien, er i uke 24 nå. Jeg er sykemeldt pga kvalmen og oppkast, føler jeg har fått litt mer energi de siste ukene. Jeg har bare funnet meg i at det vil være sånn hele svangeskapet, hadde det sånn i forrige også, og det er ikke mer enn ett år siden. Ønsker deg god bedring

Og håper formen din tar seg opp! Det skal være lov og syte og klage litt også, hvertfall her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...