Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Vet dette har gått før Men regner med at de fleste som er her nå kjeder seg litt som meg. Hehe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Husker best etterlysningstrådene fra de jeg var høygravid og var borte en dag, samt gratulasjonstråden som kom etter hjemkomst. For slik var det her før i tiden. I tillegg til å diskutere var det et enormt samhold og gravide ble passet på og fikk en rørende tilbakekomst etter fødsel. Gode "gamledager".
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Definitivt hun som var sint på naboene fordi hennes nye honkler med hjærter på var stjålet fra fellesvaskeriet....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Den med sebratrusa var tiårets beste innlegg her på dib... kommer aldri til å glemme den og har ledd så mye av den tråden. Der tok det virkelig av;)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Hahaha. Det hørtes koselig ut det første svaret Sånn er det definitivt ikke lenger her på anonym, men på småtroll føler jeg det er bedre hvertfall Husker hun som krangla sånn med en eller annen bil som hadde blitt flytta og noe, men ingen skjønte hva hun mente? Er nok mye troll her. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Sametrusa Og hun som hadde brannøvelse med barna sine. (den var vel egentlig mer tragisk enn morsom)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Ja, sebraTRUSE kvelden tok virkelig helt av :-) Helt klart min favoritt også. Synes den med hun med mannen og de to bilene som ble flyttet og parkert på diverse steder var meget underholdende også :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Hæ brannøvelse med unga sine?? Den med bilen var rå, prøvde å finne den igjen, men finner ikke :/ Er så mange innlegg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Den med bilen i garasjen har hun innrømmet bare var tull
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Hun med bursdagsfeiring, hyllebærsaft og brenneslesuppe. Noe i den duren
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde nok sagt at det var tull jeg også hvis jeg hadde blitt så driti ut. Stakar, men det var jo litt morsomt da..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Hun innrømmet det lenge etterpå, når det var spørsmål om hva slag trollinnlegg man hadde lagt ut.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Det er vel samme dama som hadde brannøvelse?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Les disse to: Barneselskap med 5- retters middag og hylleblomstsaft...: http://www.barnimagen.com/forum/thread/141564450 Brannøvelsen: http://www.barnimagen.com/forum/thread/140454578 Den siste linken er veldig drøy, og veldig lang. Husker disse to innleggene veldig godt, og mistenker at det er samme person som har skrevet begge innleggene. Håper egentlig at det bare er oppspinn, selv om det ikke virker slik.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Sebratrusemannen. Ei dame som hadde drukket litt mye en kveld og ble ufattelig redd en mann som hadde sebrabadetruse på..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #18 Skrevet 9. september 2011 et jeg nettopp leste; om noen som hadde vasket beina, JA, vasket beina på en hamster, og var bekymret for at dette kunne være farlig! Og at vaskevannet var ustabilt!!!!' HAHAHAHAHAH, jeg ler vilt enda..ååååååååå
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 dama som lager laaange og detaljerte innlegg virker jo helt inkompetent iflt å ta valg på egenhånd "Nei, guriland om jeg skal sende ungene på tur, jeg spør på nett jeg!" "Hvilke farge skal jeg ha på huset tro... Nei, jeg spør på nett jeg!" "Er hyllebærsaft bra nok for en tiåring?? Hmmm, jeg spør på nett jeg!" Må være fantastisk å være så usikker på ens egen evne til å ta et valg. Lurer på hvordan hun går frem før kommunevalget, hun er vel en av de som sender de stakkars politikerspirene på stands inn i nevroser;)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #20 Skrevet 9. september 2011 ELSKER de, " er jeg gravid?? selv om jeg har negativ test? Jeg er 1 dag overtid ".. akkurat som noen her klarer å svare på deT?
Papegøyeblomst Skrevet 9. september 2011 #21 Skrevet 9. september 2011 For etpar mnd siden var det ei her som virkelig trodde hun kunne høre babyen sin gråte inni magen... Creepy! Den med bilene i hvilken garasje, og den gjerrigknark-tråden med hun som hadde en svigerfar (?) som tissa i hagen for å spare vann...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #22 Skrevet 9. september 2011 En dame som var så fattig..tror hun fikk endel penger herfra også?? I fjor jul...tror alt var en bløff.. Noen som husker??
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #23 Skrevet 9. september 2011 Jajaja! gjerrigknaktråden var rå
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #24 Skrevet 9. september 2011 Nå er det noen dager siden jeg leste den tråden om "Mannen min sagde av seg foten, må jeg ringe legevakta" (eller noe i den duren), og jeg humrer ennå når jeg tenker på det. Den jeg har ledd mest av: sametrusa/sebratrusa og ronketeltet Blitt mest kvalm av: Om den pappan som omtalte datterens underliv som f***e. Lurer på hvordan det går med de egentlig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #25 Skrevet 9. september 2011 Den om hun som hadde en mann som hadde saget av seg foten og lurte på om hun skulle ringe lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå