Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Er ikke overvektig i det hele tatt. Er vel midt på treet minus tror jeg. Men jeg har kanskje et forvrengt syn på kropp og det hele. Det som også er vanskelig er at jeg blir så sint på megselv de dagene jeg ikke har tid/energi til å trene. At nå kan jeg liksom bare sette meg ned og bli feit. Også baller det på seg og det ender med at jeg blir suuuper deppa Ond sirkel... Helt siden jeg begynte å trene en del da jeg var rundt 18 har jeg hatt dette synet på egen kropp. Det er en slags besetellse jeg ikke skjønner hvordan jeg skal bli kvitt. Og det ble ikke bedre da jeg fikk mitt første barn. Selvom kroppen er så og si helt lik som før. Jeg er nå mamma til en herlig jente på 1 år, og 27 år. Det er på tide å slutte med dette tullet!! Men hvordan? Dette kan ikke styre livet mitt lenger. Kan ikke styre hvordan dagen min blir. Dette kommer til å ødelegge meg om jeg ikke gir meg nå. Vil jo gjerne være et forbilde for jenta mi. Vil ikke hun skal få det samme fokuset som meg. I en travel og hektisk hverdag med barn og henting/levering i barnehage, skiftarbeid, husvask, mann, trening og andre ting, hvordan får man tid til alt. Og hva prioriterer man? Hvordan er det med deg og dine tanker rundt dette? Måtte bare få ut litt frustrasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå