Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 eg har målt hcg i blodet, den viste 1. kontor dama sa at man m¨tte ha 5 eller mer for å være gravid .. Er det noen som vet om det er noen ny måte å måle hcg på ?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Det er riktig det som kontordama sa. Vet ikke om noen ny måte nei, det er vel kun ved blodprøve man kan sjekke det...
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2011 ultralyd viste ett lite foster, men ikke hjerteslag. Tok blodprøve for å sjekke tidlig graviditet. Jeg må jo da ha vært gravid lenge, men at fosteret har vært dødt en stund siden det ikke er hcg i blodet. Hcg synker vel ikke dramatisk fort ved abort ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå