Gå til innhold

Ny UL og med godt mot :-)


ønsker en liten en til

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk vært på to ULer før, og da sett et bankende hjerte, men ingen bevegelser ellers. Jeg husker ifra sist graviditet at jeg så veldig mange bevegelser like tidlig, og det er flere her inne som har fått se den lille sprelle, bare ikke jeg!

 

Men igår var jeg på ny UL og fikk se en liten en gjøre alle mulige bevegelser som går ann å gjøre, og det var så deilig å få se! Vi var på Majorstueklinikken og der tok han seg veldig god tid til å både se på alt og forklare meg hva alt var (ihvertfall i de periodene den lille klarte å holde seg i ro :-) Og jeg fikk med masse bilder hjem til min kjære.

 

Så dette var en fantastisk opplevelse, og jeg merker jeg slapper litt bedre av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, kos deg du òg :-)

 

Det er rart alt hodet ditt kan få deg til å tenke når en tror at ting skulle vært litt annerledes enn det de er hos deg, og det er vanskelig å noen ganger huske at alt vi opplever er veldig individuelt!

 

Tenker jeg tar en ekstra ul igjen om noen uker, det har en veldig beroligende effekt å få se den lille ha det bra hos deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...