Gå til innhold

Noen som får to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine blir ca 1 år i mellom Termin med første 2 mai og nu 7 mai... Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant jeg ikke har mista etter mye blødninger,så får jeg 3 tette. Tvillinger født i juni i år og da termin i mai..

Skrevet

He he så spennende... men i alle dager hvordan skal du gjøre det med vogn til ungene...?? Æ tenker æ må få tak i en tvilling vogn..

Skrevet

Ganske tette, blir 16 mnd mellom mine :) Skikkelig hodebry med å finne en tvillingvogn som duger her altså...

Skrevet

Trudde mine 2 blei tette til jeg leste detta innlegget..... blir ganske nøyaktig 1,5 år mellom dem.

Skrevet

i mellom våre to blir det 21 mnd, å jeg trodde at det var tett jeg ;) tihi

vi er heldige som kan få barn dere <3

Skrevet

Ja,blir veldig tett her..

Har tatt blodprøve og har gått fra 176 til 3900 (eller 3009.. Hørte ikke heeelt hva gyn sa) på en uke.. Til tross for å ha blødd som mens i en uke..

Så om ul viser bankende hjerte neste tirsdag,så blir det tette barn..

Da blir det 5 barn på 5år og 8mnd.

Skrevet

min mor hadde det slikt :P hehe.. jeg og søsteren min er bare litt over ett år mellom

Skrevet

Har termin 9. mai, og har ei lita jente som da vil være 15 mnd:)

Skrevet

tingeling vi har termin på samme dag!!! foreløpig i alle fall, har ikke vært på Ul enda, skal til onsdag! Har fulgt med deg litt, å det er veldig godt å høre at det var liv i magen din <3 er så spent på min. har begynt å få mage allerede jeg!!!!! helt sykt!

Skrevet

Jeg får relativt tett. Blir ca akkurat 2år mellom mine:)

Skrevet

Hei bellerose.. Artig at vi hat termin samme dag ennu... Jeg skal på ny ul 4 okt å da får jeg vel helt endelig vite om alt er bra med lille spire.. men fra 1 til 2 ul så hadde det utviklet seg.. Så jeg trur nu at alt er ok med lille spire... jeg har ennu ikke fått noe merkbar mage...men kjenner at det er mere stramt ... Med første mann fikk jeg ikke så stor mage.. å ikke 1 strekkmerke.Han kom 3 dager etter termin og var 3000g. Skal sies jeg har en hud som har fått mange strekkmerker før.. men jeg fikk ikke 1 nytt.. ennu jeg har hatt en bukplastikk... så denne gangen blir det spennende å se om hvordan huden vil reagere...

Masse lykek til .. klem tingeling

Skrevet

Her fikk jeg ei datter i starten av april, nå venter jeg i juni! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...