Gå til innhold

Noen som har erfaringer med todelte vinterdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dere anbefale? Til jente på 7 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd litt forskjellig de siste årene bla HH, Skogstad, Bergans (bukse), Didriksons+++

Didriksons hadde vi til begge jentene i fjor og må si jeg ble skuffet! Jakkene var ok, men buksene ble velig slitt-særlig på knærne! De holdt varmen og ble ikke våte, men de ble veldig slitt i løpet av en sessong..

HH har jeg vært fonøyd med-særlig buksene! Har hatt slik bukse med seler der buksen går høyt opp i livet og har en super passform;) Jakkene syns jeg kan bli litt korte i ryggen..

Skogstad jakker har jeg supergod erfaring med! Både høstjakker og vinterjakker har holdt år etter år (gått i arv) De har holdt seg vanntette etter masse vask, de ser like fine ut og er like fine i passformen:) Fin pris er det også på de:) Anbefales veldig!

Har bare prøvd en bukse fra Skogstad uten for og den var ikke noe særlig-fikk byttet den etter 2 gangers bruk og hull, men kan jo bare ha vært uheldig:)

Bergansbukser er det vi har gått for de 2 siste årene. De er slitesterke og holder seg godt!

Kjøper Bergans bukse (svart som passer til alt) og Skogstad jakke her til jentene som nå er 7,5 og 8,5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...