Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Vi har kommer frem til disse to navna, men er ikke helt sikre på hvem av dem vi ønsker til vår lille gutt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Jomar. Hilmar blir "gammelmannsnavn" for meg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Hva vil du helst ha, pest eller kolera?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Holder en knapp på Jomar, men ingen stor-fan av noen av de:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 hilmar! jomar høres ut som en talefeil, slik som joar.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Hihi, er onkelen og fetteren min det:) Jeg stemmer Hilmar
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Jomar heter min sønn. Et flott navn.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Nei, jeg er ikke trønder. Er dette typiske "trønder navn"?? Vel, synes nå trønderene virker som et flott folkeslag. :-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 HILMAR :) jeg vil ha Hilmar, men gubben vil ikke :/ her hadde det blitt oppkalling etter min bestefar i så fall, det er jo et gammelt navn, men det er jo bare kult. Se for deg en liten Hilmar som springer rundt da KULT
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Ler så jeg skvetter på meg snart... Jomar, Jikard og Jobert... Høres akkurat ut som noe 4-åringen min kan si Men spøk til side... Jeg har faktisk aldri hørt Jomar, bare Omar. Hilmar er et navn brukt mye her for et par generasjoner siden, så jeg ville jo gått for Hilmar
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Hilmar er kjempekult!!!! Jomar er et veldig vanlig trønder-navn.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #22 Skrevet 9. september 2011 Jeg kjenner kun en Jomar og det er den minst sympatiske mannen jeg noensinne har truffet. Navnet får meg til å grøsse. Han var "teamleader" i et firma som lurte både de ansatte og kundene trill rundt. Han var bare rett og slett slem. Så Jomar..NEI. Hilmar...tja, jeg kjente en gang en gammel mann som helt hjalmar og han var en søt og snill gammel mann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå