Gå til innhold

Noen 3.gangs her som fikk mage allerede ved 6 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+3 idag og magen buler ut (sikkert luft også),og buksene strammer så fælt at det er ikke lenge før jeg må finne mammabuksene mine....Flere som fikk mage så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg måtte bare pakke vekk de strammeste buksene mine i uke 5-6......

Skrevet

Syns allerede, så sliter litt med å skjule magen min. Vil jo ikke offentliggjøre det ved 6 uker heller, så dette er ikke lett.. Godt jeg har masse tunikaer, men litt vel tidlig å ta frem gravidebuksene. Det blir en del kjoler og tights.

Skrevet

Signerer denne!

Fikk mage i slutten av uke 5, begynnelsen av uke 6. Klarer ikke lengre å gå i mine egne bukser... Går kun i tights og mammabukser nå :) Er 10 + 3 no og magen er mye større enn sist, til tross for at minsten min er 3 år og 4 mnd :)

Skrevet

Såpass tidlig så er magen i så fall KUN luft! ;) Er gravid med min nr.3, og har vært oppblåst i starten med alle sammen. Ikke mye moro å strutte med en mage som er full av luft, så har holdt meg til vide topper og tunikaer i starten :) Når det er sagt, så har jeg fått tidlig GRAVID-mage med alle barna mine og, særlig med nr 2 og 3, -men de så hadde jeg toppen av livmora midt imellom skambenet og navlen allerede da jeg var 9 uker, og et par cm over navlen i uke 12, så da vet jeg med sikkerhet at det har vært ordentlig gravid-mage fra ganske tidlig av. Men det er få som opplever at livmora blir såpass stor så fort, selv om man er flergangs, og som sagt: i uke 6, så er det bare luft. Men gled deg til den ordentlige gravid-magen kommer -og prøv å nyte tida før den kommer og -du blir fort nok lei av den, hihi ;)

Skrevet

Jeg hadde tidlig mage med nr 2, men nå med nr 3 har jeg ingen mage i 6+4. Men nå trener jeg og spiser litt sunnere også denne gangen.

I tillegg må man ta med store posjoner tilfeldighet og litt flaks/uflaks tror nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...