Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg er 6+3 idag og magen buler ut (sikkert luft også),og buksene strammer så fælt at det er ikke lenge før jeg må finne mammabuksene mine....Flere som fikk mage så tidlig?
tutteline <3 Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 jepp, jeg måtte bare pakke vekk de strammeste buksene mine i uke 5-6......
Veslemus Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Syns allerede, så sliter litt med å skjule magen min. Vil jo ikke offentliggjøre det ved 6 uker heller, så dette er ikke lett.. Godt jeg har masse tunikaer, men litt vel tidlig å ta frem gravidebuksene. Det blir en del kjoler og tights.
2 tette og 1 badehette Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Signerer denne! Fikk mage i slutten av uke 5, begynnelsen av uke 6. Klarer ikke lengre å gå i mine egne bukser... Går kun i tights og mammabukser nå Er 10 + 3 no og magen er mye større enn sist, til tross for at minsten min er 3 år og 4 mnd
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Såpass tidlig så er magen i så fall KUN luft! Er gravid med min nr.3, og har vært oppblåst i starten med alle sammen. Ikke mye moro å strutte med en mage som er full av luft, så har holdt meg til vide topper og tunikaer i starten Når det er sagt, så har jeg fått tidlig GRAVID-mage med alle barna mine og, særlig med nr 2 og 3, -men de så hadde jeg toppen av livmora midt imellom skambenet og navlen allerede da jeg var 9 uker, og et par cm over navlen i uke 12, så da vet jeg med sikkerhet at det har vært ordentlig gravid-mage fra ganske tidlig av. Men det er få som opplever at livmora blir såpass stor så fort, selv om man er flergangs, og som sagt: i uke 6, så er det bare luft. Men gled deg til den ordentlige gravid-magen kommer -og prøv å nyte tida før den kommer og -du blir fort nok lei av den, hihi
MrsMilla Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Jeg hadde tidlig mage med nr 2, men nå med nr 3 har jeg ingen mage i 6+4. Men nå trener jeg og spiser litt sunnere også denne gangen. I tillegg må man ta med store posjoner tilfeldighet og litt flaks/uflaks tror nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå