Gå til innhold

Andre som har en mann som går på tabletter mot angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det følger jo tusen bivirkninger med slike tabletter og han får ikke til å sove om nettene. Dette resulterer i en kjempeutslitt mann som er konstant trøtt og i tillegg ikke er interessert i sex :(

Hva kan man gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han i jobb?

Hvis han er nødt til å ta tabletter, så er han nødt til det. Men siden dere er misfornøyde med tablettene går det kanskje an å skifte til et annet merke.

Skrevet

Han er i full jobb og tablettene er mot sosial angst, siden han sliter med dette i enkelte situasjoner. Han trenger visst tablettene, men har sett og hørt at de fleste slike tabletter har disse bivirkningene.

Hi

Skrevet

Hvis tilstanden er kronisk (varig), må han vel velge mellom to ting:... dvs. han kan slutte med tablettene, få uføretrygd og gjenoppta sexlivet.

Eller han kan fortsette som nå.

Et tredje alternativ er at han kan finne seg en jobb der han slipper sosial kontakt med andre.

Et fjerde alternativ er at han kan gå i terapi og lære seg av med den sosiale angsten.

Skrevet

Mannen her går på Cipralex.....sover heeeele tiden, gått opp 20kg og kommer aldri i "mål" når vi har sex, men han fungerer hvertfall MYE bedre.

Skrevet

Jeg bruker Escitalopram 10mg/dag og Sobril 10mg/dag.

Har vært heldig og ikke fått noen bivirkninger å skrive hjem om. Er litt mer trøtt, men det er igrunnen greit siden jeg slipper den helvetes angsten og panikkangsten.

Går også til samtaler hos psykolog. Gjør mannen din det, hi?

Hvis ikke vil jeg anbefale han å begynne! Har gjort underverker på meg, og jeg har kuttet ned på både Escitalopram og Sobril, planen er å være kvitt begge deler før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...