Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg har men er ikke særlig plaget.. Tar pulmicort morgen og kveld. Sjelden jeg trenger ventoline. Etter forrige forkjølelse har det skjedd noe. Det er nå to mnd siden.... Når jeg blåser hardt ut med åpen munn er jeg obstruktiv. Det hveser og piper. Ellers merker jeg ingen verdens ting til astmaen. Hva er dette??? Jeg røyker ikke..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 obstruktiv? Jeg vil tro det er astmaen jeg.. Jeg har kraftig astma, og har vert nede i 40% lungekapasitet på det verste...hehe...var ikke noe gøy...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Men så langvarig??? Aldri hatt det før... Kan medisiner hjelpe??? Hi
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Går du ikke på noen form for kontroll? Går jo ann å ta en telefon til legen for å høre Men er mulig at medisiner hjelper
Anonym bruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 har astma. Er som deg, ikke særlig plaget. Tar ikke medisiner lengre som jeg puster inn, men en pille som heter singulaire. Fungerer helt topp, og nå tåler jeg melk også med den. men har hørt at ikke alle har samme positive effekt av den. Trener intervall også! Det gjør faktisk en forskjell. Går forbausende bra bortsett fra i slutten av svangerskap og pollensesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå