Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i helgen da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det en fjelltur, rydding av soverom, skifte av sengeklær på alle rommene, avslapping, baking av cupcakes ++ sikkert enda mer!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedmålet er å bli frisk igjen. Er sykemeldt ut helgen, men håper inderlig jeg er i form igjen til mandag. Hater å være syk! :-(

Så har jeg en oppgave jeg må skrive denne helgen, men får se an formen om jeg orker å fullføre den.

Mannen skal i hvertfall ta med ungene på tegneseriefestival ene dagen, og besøke svigers andre dagen, så da får i hvertfall de gjort noe :-)

Skrevet

Besøke svigers og muligens får besøk av en venn av barna

Skrevet

Pynte lokalet til barnedåp, bake, hente blomster, farge håret, ha dåp, vaske klær, stryke skjorter og prøve å få lest litt pensum... Helga er stappa;)

Skrevet

Vaske huset,vaske klær,legge rent på sengene, bake prinsessekake til en nydelig 8 åring,gå i bursdag til 8 åringen,få besøk av en venninde og datteren.

Skrevet

Jeg har guttungen hjemme i helga, så skal leke med han :) Vi skal i svømmehallen tror jeg, besøke oldemor og dra på skogstur. Jeg skal vel også vaske...igjen! (føler ikke jeg gjør annet) og skrive matteoppgave. Yey!

Ellers skal jeg hoppe i høyet som bare pokker på kveldstid med mannen - jeg vil bli graviiiid! Helst i går liksom! :P

Skrevet

Jentekveld! Mannen er på guttetur med jaktlaget;) så da er det meg og beistene, deilig!

Skrevet

Shoppe!

Mannen tar med 2-åringen på lekeland noen timer slik at jeg får shoppa litt klær. Skal bli deilig å kunne prøve klær uten å ha en liten en ved siden av som åpner prøveromsdøra hver gang jeg er kun iført truse og bh...

Annet enn det har vi ikke noe spesielt planlagt. Jo, Kanskje en hårklipp på både meg og vesla.

Skrevet

Ikke en dritt.. :( Har ingen planer. Huset er rent, maten handlet inn.

Men blir nok til at jeg og gutten tar oss en tur i skogen, og på lekeplassene i nærheten. Ut må vi. :)

Skrevet

Samboeren skal på nattevakt,så han skal sove noen timer i morra,så da finner vel jeg på noe,drar bort på besøk eller noe ;)

Skrevet

Ser skikkelig frem til helgen hele uken så nå er det kvalitetstid som gjelder! Skal i sv.hallen i morgen (håper jeg), montere ny seng, ellers bare late og lange morninger med god frokost og masse,masse kos :)

Skrevet

Kjøre jentene i bursdager (til 4 forskjellige barn) lørdag og søndag.

Ellers er mellomste hos besteforeldre i natt og eldste skal dit i morgen. Så i dag har eldste snupp og jeg byttet rom for de to eldste da hun mellomste hadde så lyst til det- blir overasskelse for henne til morgen:)

Får også besøk av tanta mi i morgen som blir her noen dager:)

Ellers kommer foreldrene mine på middag til søndag. Blir vel noen turer i skogen innimellom slagene, men får se an formen til minste da han har blitt forkjølet og var litt vel varm i kveld..i

Skrevet

Ungen min skal på sin første overnatting med pappaen:) Barnet er snart 2 år, så det er nok på høy tid, og kjenner det skal bli godt å få våkne søndagsmorgen helt av meg selv:)

Men gruer meg litt samtidig, for jeg vet ikke hvordan barnet kommer til å takle det:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...