Gå til innhold

voksene på barnebursdag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor spiser de ikke? merkelige greier. Her lager man pølser til alle sammen også er folk så sære at de ikke spiser et kakestykke engang..bare en kopp kaffe. 2 året på rad at jeg har måttet kaste masse pølser for de voksene ikke spiser...da har jeg gått og spurt flere ganger om de ikke skal forsyne seg..Er det jeg som misforstår men når man ber på bursdag kl 1630 er det ikke vanlig at folk skal komme sultene da? fatter ikke...irriterende...folk er så sunne for tida at de må no for guds skyld ikke spise pølse en dag...Gleder meg til ungene er så store at de kommer uten uhøflige foreldre,...for jeg syns det er veldig uhøflig å ikke spise når man har laget i stand...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.. Ikke morsomt å måtte kaste mat.

Skrevet

Jeg har vært i mange bursdager, og spist både pølser og kaker hver gang :)

 

Har også hatt mange bursdagsselskaper (har 4 barn) og aldri opplevd det du forteller om, her har både store og små spist både pølser og kaker.

 

Du må ha vært uheldig med barnekullet tror jeg...

Skrevet

Tror det er fordi mange føler seg litt brydd og ikke vil gjøre deg til bry, men skjønner godt hva du mener.

Skrevet

Godt å høre at dere spiser da:) jeg syns det er dårlig folkeskikk og ikke forsyne seg av noe...sikkert et merkelig kull he he

Skrevet

kan ikke forstå det når jeg setter ut buffet og sier igjentatte ganger at det er masse pølser på kjøkkenet og man må forsyne seg..dere er sikkert sultne etter jobb osv osv.men neida...bare litt kaffe skal de ha...oh lord sier jeg bare...burde jeg vikrelig gå å dele ut til de voksene...gjør det til barna men ærlig talt er de så sjenerte får de ta seg sammen...

Skrevet

He,he,he kanskje de voksne trenger og blir oppvartet også?

 

Hadde ei sånn venninne. Skal bli oppvartet i alt...

Skrevet

Da har du kanskje lært til neste år at du kjøper inn pølser, men venter å ser hvordan serveringa går før du varmer opp alle !? ;)

Skrevet

Uhøflige foreldre? Snakk om sykt syn på verden.

 

Pølser er forøvrig motbydelig mat nesten ingen voksne jeg kjenner vil spise. Pussig å lage istand pølser til de voksne også i en barnebursdag, ingen jeg kjenner ville regnet med at det var pølser til de voksne også i en barnebursdag. Folk ville drukket kaffe og muligens spist kake/bolle el

Skrevet

Jeg er en av de som ikke spiser i en barnebursdag, liker ikke å romstere på kjøkkenet til folk.

Det er ikke for å være frekk å ikke spise, men jeg føler meg frekk ved å gå ut på andres kjøkken å forsyne meg.

Kansje noen av de som kommer til deg tenker som meg?

Skrevet

Kanskje de er redde for at du tilyr dem fordi du føler du må, kanskje de er redde for å trenge seg på og at det ikke er de maten egentlig er påeregnet. Det ville jeg følt på iallefall om jeg skulle vært til stede på en barnebursdag. Rett og slett redsel for å være til bry og en dose med sjenerthet. Ja, for min del iallefall. Kjipt om foreldrene da skulle syntes jeg var en idiot og at de var uheldige med barnekullet og alt mulig fordi jeg er sjenert.

Skrevet

Ikke sånn her!

Men jeg sier klart i fra på forhånd at det er servering til alle, men at alle får samme maten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...