gravid.på.ny Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Har allerede hatt to menstruasjoner selv om jeg full ammer, og testet i går. Positiv! Tror ikke det er sant..Veldig glad!! Fler i samme båt?
1frafør_1påvei Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Blir enda en stund før neste kommer her i huset, men gratulerer så mye med nytt liv i magen! spennende! :)
zassy☆ Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 oi gratulerer!! Min store skrekk, hehe (skal sies at jeg hadde et veldig tungt svangerskap), men så utrolig bra du er glad for dette :-D Får to kjempetette barn du nå Lykke til videre
Gjest Madolyn Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Oi oi, gratulerer så utrulig masse!!! Her blir det minimum 2 år mellom nr 1 og 2, men ønsker deg masse, masse lykke til, og håper på god form under svangerskapet <3
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Fyttigrisen, lykke til!!)) har veldig stor respekt for de som blir gravid på ny med en liten en i tillegg, at du orker, hehe.. En tidligere kollega av meg er gravid nå, hun får søskenpar født på samme året, en rett etter nyttår, og en før. Veldig kjekt for barna dine å vokse opp sammen da, min mor ble gravid da jeg var 5 mnd, og jeg og broren min har hatt mye glede i hverandre:)
C.L.H85 Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Så gøy:) Du får det nok litt hektisk i tiden fremover, men veldig spennende da! Gratulerer! Tror det blir å vente ett par år her da;)
nita1980 Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer så mye:) Jeg er 9+3, og har en liten tulle på 6 mnd:) Vi planla denne graviditeten , vil gjerne ha 2 tette barn. Det blir sikkert kjempe hektisk og kaotisk i starten, men regner med at det blir fint når rutinene kommer på plass! Gratulere igjen og lykke til:D
Gjest Madolyn Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Ja, jeg skal krysse fingrene for at dere (og jeg) får noen gode, deilige sovebabyer i fremtiden <3
2,5barn+1engel Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer så masse.. Vesla her er 5 mnd nå, og vi skal begynne å prøve igjen nå.. Ønsker oss flere barn, og at det ikke er mer enn 15-16 mnd imellom gjør ingen ting..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer så masse til dere ny graverte:) Tøffe damer og menn det der:) Og lykke til til deg som skal prøve:) Klem fra meg
Cybele Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Min mini er 6 mnd og en uke, og jeg har ikke sett snurten av mensen. ikke en dråpe utflod en gang. Fullammer 8begynt med teskjeer grøt, da). Håper jeg får mensen innen poden er 12 mnd, lyst på to tette jeg og!
Pumba78 Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Åh dere er så tøffe! Jeg har lyst til at jenta skal få en søsken som ikke er så mye yngre, jeg vil ha en permisjon til med den gode lønna før jeg bytter til en jobb som faktisk er mulig å kombinere med familie osv.... Men... Tør ikke føde igjen, orker ikke de første månedene hvor jeg satt på sofaen og gråt, og synes det er slitsomt med bare en, og tenker på hvor liten tid jeg kommer til å få ned hver av dem osv osv. Sitter her og veier for og i mot mens tiden går... Tulla er 10 mndr og det tok jo ett år å bli gravid! Lykke til dere tøffe damer, skulle ønske jeg svart klarte å gjøre som dere og bare kjøre på!! Vil jo bare ha to, like greit å få ett unnagjort kanskje.... Tenke, tenke, tenke....
El1 Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Det er så mange tøffe damer her og jeg ønsker alle lykke til! Jeg tør rett og slett ikke få flere barn!
enits40 Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Oj, oj - imponerende å satse igjen med så kort mellomrom!! Selv har jeg tre barn med laaange mellomrom. Synes rett og slett det er tøft både fysisk og psykisk å være gravid, grusomt å føde og kjempeslitsomt den første tida.... Men... så fantastisk det er med disse barna når de først har kommet og "grodd seg litt til"!!! Verdens beste! Skulle gjerne ha hatt en liten til som var litt tettere i alder enn de andre, men det blir nok et teoretisk ønske mer enn praktisk virkelighet. Si meg, hvorfor kan ikke disse barna bare komme med storken? Masse lykke til til alle dere tøffinger som er klare for en liten til allerede!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Gratulerer!!!! Vi er inne i vår 1. pp! Gutten vår er 9 mnd og vil gjerne at han skal bli storebror en dag. Greit å bli ferdig med det! Vet at det kan ta tid denne gangen også, så vi hopper i det! Så er det jo dette her med å få barn i rett tid på året. Forbaska barnehagesystem!
3 på rad Skrevet 10. september 2011 #16 Skrevet 10. september 2011 Gratulerer så mye!!! Jenta vår er 10 mnd. og jeg er 16 uker på vei med neste =) Er overlykkelig! Savner virkelig spedbarnstiden og disse små vokser så altfor fort Like greit og få de barna man skal ha mens man først er i gang med bleier, flasker osv.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 10. september 2011 #17 Skrevet 10. september 2011 Ooohh... Gratulerer! Syns også dere er tøffe. :-) Imponert. Vet ikke om jeg hadde orket to så bittesmå..? Vet ikke om vi orker en prøverunde til heller (lang og hard kamp sist).. Ønsker vi å prøve på en til, så må vi vel begynne å vurdere det snart, for har i så fall ikke lyst til at det skal bli for stor aldersforskjell.. *sukk*
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 10. september 2011 #18 Skrevet 10. september 2011 Jeg har en gutt som blir 1 år på tirsdag. Jeg er snart 33 uker på vei. Har termin 4 nov så her blir det 2 tette. Men ingen fryd og glede her fortiden da jeg har hatt prematur rier. Blitt stoppet opp for andre gang så kjenner jeg er sliten nå. Måtte bli sendt til Tromsø sykehus og ligger her fortsatt. Håper jeg får kommet hjem til 1 årsdagen til lille gullet mitt. lykke til alle sammen dere som får to tette
Fru Tuttemor Skrevet 11. september 2011 #19 Skrevet 11. september 2011 Hei og gratulere venter på mensen her da,skulle hatt to tette men når mensen uteblir er det ikke så lett..fullammer ikke lengre da lillemann er straks 7mnd.. venter i spenning her da håper du får et flott svangerskap
magica fra tryll Skrevet 11. september 2011 #20 Skrevet 11. september 2011 Hei:) Her har de kommet tettere og tettere...(nesten) Hadde 5 år mellom tvillingene og nestemann. Så gikk det 10! år. Deretter 2,5 år, så 2 år. Og nå lurer jeg allerede på nestemann, med en baby på 8 mnd. Tror jeg har fått et sånt avhengighetsforhold til å få barn;) En til vil jo bli slitsomt, med 3 små under 5 år allerede..hehe,-men det er jo bare så deilig også..... Gratulerer til dere alle!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2011 #21 Skrevet 11. september 2011 Nei, men var nesten i samme båt ifjor. Ble gravid 6 mnd etter første fødsel. Det var med skrekkblandet fryd for jeg hadde hatt fødselsdepresjon og akkurat begynt å komme meg til hektene igjen. men når jeg bare fikk tenkt meg om og innstilt meg på at sånn kom det til å bli, så ble jeg superglad. Ble jo veldig spennende. Men jeg må innrømme at det var tøft. Hadde fra før en datter som var ganske "krevende" om jeg kan kalle det det. Sov lite på dagtid, sutret en god del og ville ha oppmerksomhet hele tiden. Syns det var slitsomt nok, selv om jeg ikke var gravid. Så de første 2-3 mnd hvor jeg var kvalm, trøtt, uhyre slapp og uvel så var det kjempetøft! Jeg kom meg igjennom det, men det var ofte jeg tenkte at nå klarer jeg ikke mer. JEg var så sliten som ALDRI før. Heldigvis kom energien tilbake rundt uke 15 og jeg fikk en fin tid, før det ble litt tøft de siste par mnd igjen. Jeg hadde litt bekkenløsning og jeg sov dårlig på natta. Var kjempetrøtt og plaget med hodepine og var rett og slett uvel. Hun begynte å bli tung å løfte på, for hun kunne ikke gå før enda, og jeg hadde ikke noe hofte å sette henne på lenger. Måtte bære henne som en tømmerstokk under armen. Pappaen jobbet fullt og brukte all tid på å pusse opp hus så vi skulle rekke å flytte inn i før babyen var født. Vil ikke kalle det en fantastisk periode å være 2.gangs gravid med en liten baby i hus fra før, selv om det på en måte gikk greit, men at jeg har fått to tette det ANGRER JEG IKKE ET ENESTE SEKUND PÅ!!! Så fort fødseln var overstått var jeg i superform. Fikk ny energi og jeg hadde jo lært og erfart fra første gang, så barselperioden gikk som en dans på roser for det meste. Fikk en rolig baby også. Håper ikke du blir i så elendig form jeg var, for da går det helt sikkert greit. Og det er en fryd å se på at de to barna mine begynner å få glede av hverandre. Hun tuller og leker med lillebroren sin og han flirer seg ihjel av henne. Kjempekoselig Ønsker deg lykke til med dette. Håper ikke innlegget mitt skremte deg på noen måte. Jeg er som sagt kjempeglad for at jeg fikk to tette Anbefales!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2011 #22 Skrevet 11. september 2011 og jeg glemte selvsagt å si: GRATULERER!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. september 2011 #23 Skrevet 11. september 2011 Må legge til en ting til: Jeg syns ikke det ble så hektisk som alle skulle ha det til. Men det hjelper jo selvsagt på at vi har familie nærheten som stiller opp med barnepass og litt middagslaging. Jeg syns det var mye letter å bli mamma 2. gang enn første gang. Man vet jo mer og man er jo likevel blitt dreven på nattevåk og bleieskift. Og tenk når barna blir litt større og man skal på ferier og slikt. Barna er jevngamle og vi kan gjøre de samme tingene med dem, uten at det nødvendigvis blir for barnslig for den største. Nei, overhodet ikke avskrekkende å få to tette. Det er klart det blir litt mer logistikk og litt mer hektisk, spesielt når man skal ut av huset, men ikke så ille som jeg hadde forestilt meg
Pumba78 Skrevet 11. september 2011 #24 Skrevet 11. september 2011 Ok thats enough, nå har dere overbevist meg og, når bolla fyller ett om 7 uker setter vi i gang igjen. Gruer meg men det var det der med at de blir så nære at de kan leke sammen osv. Takk folkens, det var dette pushet jeg trengte!
gravid.på.ny Skrevet 12. september 2011 Forfatter #25 Skrevet 12. september 2011 Takk for alle svar!! Gratulerer til dere som er gravide igjen! Kjempe spennende!! Det gikk ikke for oss denne gangen (desverre), ble en tidlig spont. abort. Trist, men slik ble det. Prøver igjen snart vi.. Får kose oss masse med han lille vi har...nyte tiden gravid eller ikke gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå