Gå til innhold

O' vidunderlige dag! :-)


Medusa80

Anbefalte innlegg

Hei alle september-jenter. ;-)

Mange dager i det siste har vært sterkt preget av hormontrollet som driver både meg og min kjære til vanvidd. Dager som svinger mellom å bli rasende for ingenting og gjerne dypt ulykkelig øyeblikket etter med gråting og dårlig samvittighet og jeg vet ikke hva! Forferdelig slitsomt!

Men dagen i dag har bare vært vidunderlig siden jeg våknet, uten at det er noen spesiell grunn til det og jeg bare må dele den med noen. :-)

 

I dag har jeg gått meg en deilig tur til barnehagen for å levere den kommende storebroren- i strålende solskinn. Det er fredag og helg! Og snart - om max. 10 dager så kommer jeg forhåpentligvis til å holde min nyfødte lille sønn i armene! Tingenes tilstand i heimen er foreløpig på stell, fødebagen er nesten ferdig pakket og livet er i grunn fryktelig spennende også! ;-) Det er utrolig hva en god natts søvn kan gjøre med humøret! Så selvom jeg er 2 dager på overtid, uten tegn til fødsel, så skal denne klare, solfylte høstdagen nytes til fulle, for hormontrollet og håpløsheten over alt jeg ikke klarer/orker/gidder kommer garantert tidsnok tilbake igjen!!!

 

Masse lykke til alle gravide damer. Snart er dette svangerskapet vel overstått og vi har andre bekymringer og gleder og gruble over! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...