Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok generasjons bilder,søskenbilder og familiebilder da berta var 3 mnd;) Hos fame fotografene, de ble veldig fine. Vi er 5 generasjoner, så var litt gøy å ha med tipp oldefar på bildene;) Men skulle gjerne vært på nyfødt fotografering:) En venninne av meg gjorde det og bildene er fantastiske;)

Skrevet

Ja, man burde gjort det når de var helt nyfødt men det er jo ofte så mye annet å tenke på da;-).

Skrevet

Ja, jeg var:) tok bilder av magen et par timer før vannet gikk (puuh), og reiste tilbake når småen var 8 dager gammel:) fotografen lagde et driiit kult bilde; jeg sitter på en stol når jeg var gravid, og holder rundt magen. Så har hun manipulert inn på samme bilde at jeg sitter på samme stol med samme klær, og holder babyen:)

Gleder meg til å ta bilder hos fotograf når hun er blitt litt større:)

Skrevet

Er bortskjemt og har nyutdannet fotograf-venninne, så jeg angrer kun på at jeg ikke tok bilder den aller første tiden. Men den første tiden var det mye kolikk og tull, så ble ikke bilder før 4 ukers stadiet ;)

Men vi har hatt to kjempemorsomme shoot'er med bøllebabyen. Og gleder meg veldig til å se om vi får "oppfylt" min "storartete" ide om 3måneders shoot'n ;)

Er jo aldri for sent å begynne å ta bilder hos fotograf :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...