Gå til innhold

SULTEN!! Og trange bukser


SologLillegull

Anbefalte innlegg

Er 5+6 i dag og er bare skrubbsulten hele dagen. Sitter halve morgenen og bare venter på lunsj;) Har ikke lagt på meg noe enda, men sliter likevel med å finne klær i skapet som passer over magen uten å bli for ubehagelige så lurer på hvordan jeg skal klare å skjule dette i seks uker til! Har hørt at magen kommer fortere med nummer to, men trodde ikke det skulle være så gale;)

 

Men, men, har tenkt å nyte de siste dagene før kvalmen kommer;) Håper de neste ukene går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

jeg er 4+ 3 idag (tror jeg :) ) , og er også suuuuuulten!! dette er min nr tre. med nr to kom magen nesten før jeg visste at jeg var gravid. det ser ut som det samme skal skje nå :P . jeg var svæææær sist asså, så jeg er litt nervøs nå ;)

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man få mage så fort ?? jøsses... jeg føler at magen min er så oppblåat å ser ut som jeg er flere mnd på vei men er bare 6+2 uker på vei. føler at klærne bare blir trangere og trangere hehe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Strammet så fælt så har måttet begynne med tights. Blir nesten kvalm av all stramminga og:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er fler..

 

Jeg er sikker på ay jeg har lagt på meg 5 kg i de 3 ukene jeg har visst jeg er gravid. enda jeg har trent som aldri før, OG spist sunt.. Frustrerende..

 

Er det virkelig mulig å få mage så tidlig som i uke 7...?? Det ser ihvertfall sånn ut, nå er jo dette mitt 2 barn da.

 

eldig koslig med gravid mage altså, men ikke alle de kiloene rundt rompe/lår/hake/armer etc hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...