Gå til innhold

Skal jeg klippe pannelugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg har så lenge jeg kan huske hatt samme hårfrisyre (hvis man kan kalle det frisyre da) Langt blondt hår med lik lengde hele veien. Nå fikk jeg plutselig trangen til å gjøre forandringer, men er liveredd jeg kommer til å se helt teit ut med pannelugg. Vanskelig valg, men føler jeg trenger en liten oppfrisking her jeg går HØYGRAVID :) Noen andre her som har hvert dristige med håret, tråkket ut av boksen? ;) Angret/ikke angret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at du skrev det nå, for jeg gjorde det igår! Kuret, klippet opp og lugg! Har lange lengder ellers:) super fornøyd og mannen også:)

Finnen flink frisør!

Skrevet

Så morsomt :) gratulerer med ny sveis, tror jaggu jeg skal ta meg en tur til byen etterpå :)

Skrevet

Åhh, det lurer jeg sånn på også..

Har masse tykt krøllete hår og lang pannelugg, har hatt det i år etter år etter år.

Men så satt jeg og så på Marion Ravn på TV i går og hun er jo ganske fin med pannelugg?

Jeg har ganske likt hår til henne, bare litt kortere så det krøller seg litt mer, mitt er lengre enn skuldrene, men ikke helt ned til puppene.

Så lurer jeg på om det bør graderes da, eller om jeg skal ha lik lengde på resten... Sliter virkelig med å finne en flink frisør, tykt krøllete hår virker det som de ikke tør foreslå noe annet for enn en kur og å klippe det opp litt nederst.

Skrevet

Mitt er også som Marion sitt(jeg som skrev innlegg nr to) så luggen og fronten krever rettetang. Hvor i landet bor du? De fleste GODE frisører har litt ventetid, men er jo ofte verdt det:)

Skrevet

Hvor kort klipte du luggen? Og hvor bred? Send meg gjerne link til bilde med tips om du har :)

HI

Skrevet

Jeg bor i Arendal, og har snart prøvd alle salongene i byen her. Når jeg ringer og bestiller time pleier jeg spørre om noen i salongen er flinke på krøllete hår og at jeg i tilfelle vil ha time hos dem som kan det best... Men foreløbig ikke blitt særlig imponert.

Skrevet

Adam og Eva har dere det i byen? Styr unna Nikita! Kjør heller til nabobyen:)

Skrevet

Nei, nå reiser jeg. Håper noen har ledig time :) Oppdaterer etterpå ;) Ha en fin fin dag!

Skrevet

Er du i tvil kan du prøve deg på skrålugg til å begynne med, da ser du på en måte litt mer hvordan det blir, samtidig som du ikke tar'n helt ut hvis du skjønner? Og hvis du angrer deg kan du fint jukse litt med litt hårspray evt så ser man nesten ikke noen forandring.. Bare pass på å ikke klipp den alt for kort til å begynne med sånn at du kan få den bak ørene f.eks :)

Fikk lyst på pannelugg selv jeg nå!

Skrevet

Så morsomt, jeg var også hos frisøren i går og fikk pannelugg. Har som deg hatt langt blondt hår i evigheter, og følte det var på tide med en forandring. Var faktisk frisøren som satt meg på tanken da, så fikk en overrasket mann hjemme. Men han likte det han, syntes jeg bli tøff og litt rocka. Fikk en litt lang pannelugg som nesten dekker øyebryn. Gå for det du også! Gøy med forandring, og en lugg kan gjøre så mye.

Skrevet

da jeg var høygravid gikk jeg til frisyren, da jeg trengte en forandring, hadde da langt hår med en utvokst sidelugg. frisøren klippet en kort, kjempefin bob på meg, noe jeg egentlig så selv med en gang, men hormonene tok styringen og jeg gikk gråtende hjem langs akerselva og ba min mann komme og hente meg...

det kan altså være litt skummelt med drastiske forandringer når man er full av hormoner.

Skrevet

Jepp, da var det gjort. Jeg gikk litt frem og tilbake forbi frisørsalongen før jeg gikk inn å spurte om de hadde ledig time. Det hadde de, sa til frisøren at jeg aldri hadde hatt pannelugg før, og var litt usikker på hvordan jeg ville ha det. Så hun anbefalte meg skrålugg, med korteste til øyebrynenene. Ble ganske kult, og jeg angrer ikke :) Bare sykt uvant med hår ned mot øynene og i panna, prøver liksom å ta det bort hele tiden, men må vel bare venne meg til det :) Deilig med forfriskning altså, og så lite som må til. Sendte bilde-mld til mannen på jobb, og han likte det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...