Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg onanerer ikke. Det er ikke ljug og ikke trolleinnlegg. Jeg tror aldri jeg har hatt orgasme, men du og du så mye GOD sex jeg har hatt. Jeg forstår ikke den evige jakten mot orgasme? Er jeg rar ? Jeg elsker å ha sex og det har jeg ofte, og det er VELDIG DEILIG hver eneste gang. Men jeg tror ikke jeg har hatt orgasme. Da burde jeg vel ha skjønt det? Og jeg onanerer aldri, har ikke noe behov for det, jeg kan jo ha sex. I perioder jeg har vært singel har jeg heller ikke hatt behov for å onanere. Er jeg unormal?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Da er vi to. Har aldri hatt ordentlig orgasme selv, og det plager meg heller ikke. Har veldig stort behov for sex ellers, og har hatt mye god sex opp igjennom årene. Får heller ikke noe ut av å onanere, siden jeg forbinder sex med kos før og etterpå - sitte i armkroken, stryke på hverandre, prate osv. Det kan man ikke gjøre med seg selv når man er ferdig med å onanere. Og nei, jeg er ingen prippen kjerring, har hatt både forhold og "det glade singelliv", og ser ut som jeg endelig lander med en virkelig omtenksom, snill, sexy og ordentlig mann som jeg blir mer og mer glad i.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg trodde også jeg hadde hatt mye god sex helt til jeg opplevde orgasme..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Du er ikke unormal, men det er svært uvanlig å aldri ha onanert! Jeg har hatt mye glede av onani, sex og orgasmer. Du har hatt mye glede av sex.. Altså mangler du to elementer; onani og orgasme Det er bra at du har det godt, men du vet ikke hva du går glipp av. Hvis jeg var deg, ville jeg ha kjøpt inn glidekrem, tatt med meg den i senga og kost med meg selv. Du blir kjent med kroppen din på en helt ny måte når du oppdager at du kan gi deg selv orgasme
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Anonym nr 1 her: sier ikke at jeg aldri har onanert. Jeg har prøvd flere ganger, både før og etter svangerskapene, men jeg føler nesten absolutt ingenting. Så derfor gidder jeg ikke bruke masse tid, krefter og pes for å drive med noe som ikke er godt.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 HI her. Selvsagt HAR jeg onanert, men det gir meg ingenting. For meg er seksualitet nærhet og kos. En dildo/finger/glidemiddel gir meg egentlig ingeneting med mindre jeg gjør det i lag med partner. Jeg syns det er trist at man skal få trykt nedover seg hvordan man skal onanere og at man MÅ det, fordi man MÅ ikke det. Man skaper behov ikke alle har og folk uten behovet skammer seg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Jeg lurer på om du kjenner til klitorisen, mener ikke å være frekk altså, men det finnes kvinner som ikke vet.... og menn!! Klitorisen er det samme som mannens penishode.... og det er der du bør onanere for å oppnå orgasme, altså ikke kun i vagina... Men; for all del, ingen MÅ det, men du skriver jo her om det, kanskje det er et savn likevel, og ikke få oppleve orgasme ?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Selvsagt vet jeg hvor klitoris er.. Jeg er faktisk ikke dum, selv om jeg ikke har hatt orgasme. Det er ikke et savn, er inspirert av et innlegg om en som prøvde i 1t og 45m for å få orgasme. Da mener jeg orgasmejaget er gått for langt. Jeg får faktisk bare vondt hvis jeg holder på med klitoris for lenge.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Altså, jeg vet ikke om du vet hvordan man onanerer som dame.. Ikke for å være frekk altså Man stimulerer klitoris, ikke vagina (man kan selvsagt det også da). Litt glidemiddel på klitoris (hvis du ikke er våt fra før) og så gjør man sirkelbevegelser på og rundt klitoris. Jeg er ikke pervers på noen som helst måte, men jeg har gitt meg selv mange tusen orgasmer, og jeg ELSKER det. Den første orgasmen jeg fikk kan ikke sammenliknes med noe som helst. Jeg trodde nesten jeg skulle dø, av tilfredsstillelse. Jeg onanerer som oftest under sex med mannen også. Når jeg sitter oppå han, stimulerer jeg klitoris. Å oppnå orgasme med klitoris mens du har en mann inni deg er helt FANTASTISK, du går virkelig glipp av noe. Men, vil du ikke så vil du ikke
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Anonym nr 1 her - jooda, vet hva klitoris er for noe, og får NESTEN orgasme av oralsex utført riktig. Men kommer aldri i mål likevel. Det finnes enda ikke en maskin som kan erstatte en tunge, to hender, varm pust mot låret og øye-mot-øye kontakt samtidig. Så derfor gidder jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Jeg var godt over 20 før jeg fikk min første orgasme. Før den tid var jeg heller ikke spesielt interessert av å onanere, det ga meg jo ingenting. Tror det er stor forskjell på kvinner. Store forskjeller som uansett ligger under normalen. Vet ikke helt hvorfor det tok så mange år før jeg fikk en orgasme, men vet at jeg aldri stresset med det. den kom når den skulle komme, kjenner jeg, og jeg har i etterkant aldri hatt noen "problemer" med å få orgasme, og nå elsker jeg å onanere også. Så slapp av og nyt, HI, ditt sexliv er ditt eget, og jeg synes ikke du skal la noen fortelle deg hvordan du skal føle.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 Jeg er oppunder 30 og enda ikke hatt orgasme. Anonym over.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Jeg har det mye likt som deg HI... Og føler meg veldig unormal pga av det! Jeg liker sex når vi har det, men jeg har sjelden lyst i utgangspunktet. Jeg går ikke rundt og er kåt. Det blir jeg hvis mannen tar initiativ og koser med meg. Orgasme har jeg vel hatt noen får ganger, da har jeg vært full. Kanskje jeg først da klarte å slappe helt av og "gi meg hen"...? Jeg vet ikke. Jeg onanerer heller aldri! Og gjorde det heller ikke i de lange periodene jeg var singel... Godt å se at jeg ikke er den eneste! Jeg ble voldtatt da jeg var 14 og tenker at dette kan jo har gjort meg "avstumpet" ift min egen kropp og sexliv. Men samtidig så er det jo ikke noe jeg tenker på i det daglige. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Haha, jeg må le.. Jeg vet jo selvsagt at man skal stimulere klitoris. Jeg skrev her at jeg er ikke dum, men jeg onanerer ikke fordi jeg ikke har behov for seksuell stimuli utenom sex. For meg handler sex om å være to, ikke en hånd, en finger eller glidemiddel alene. Jeg trenger ikke å bli lært hvordan jeg onanerer, ellers takk for deres kunnskapsløse hentydninger til at jeg mangler noe i livet mitt :-) Jeg er strlende fornøyd med sexlivet mitt og at jeg ikke har hatt orgasme, og jeg tror det ødelegger for mange at man skal jakte på orgasmen. En dag får sikkert jeg det også men jeg stresser ikke. Det er ofte så jeg nesten får orgasme, men når aldri helt opp. Helt greit det. Har helt vanvittig bra sex uansett
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Det er ikke uvanlig at folk som har opplevd seksuelle overgrep har problemer med seksualiteten i voksen alder. De sammenlikner overgrepet med sex og føler at de ikke kan nyte sex/onani fordi det gir følelse av at "jeg liker sex, kanskje jeg delaktig i at jeg ble utsatt for overgrepet". Man må skille overgrep fra det man er frivillig delaktig i. Selv om jeg liker sex, betyr det ikke at jeg vil ha sex med hvem som helst! Jeg vet det er vanskelig å bare tenke dette og problemet med tanker om sex vil fordufte, men mye ligger i å være klar over at overgrepet ikke var sin skyld, selv om man kan like sex i andre settinger. Jeg vil anbefale deg å bli kjent med din egen kropp. Sett av tid alene hvor du kan fantasere om hva du vil. Kjenn på brystene dine, hoftene dine, lårene og bruk lang tid på kjenne etter hva kroppen sier til deg. Hvis det blir for mye for deg, avslutter du det. Vær sikker på at du er alene, du skal ikke være redd for å bli fersket i noe du er litt usikker på. Et råd er også å jobbe med deg selv. Gi deg selv makten tilbake, ikke la overgriperen ødelegge livet ditt. Psykologhjelp kan hjelpe deg mye, ikke bare på det seksuelle, men det å gi deg den selvtillitten du trenger!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Det var da du som skrev et innlegg om dette her. Jeg prøvde bare å finne ut om du faktisk visste nok om hvordan man onanerer, det er ikke alle som gjør det. Ikke har jeg sagt at du var dum heller.. Hvis du er så strålende fornøyd med sexlivet ditt, hvorfor gidder du å tenke over det, og hvorfor gidder du å skrive et innlegg på forumet om det? Her prøver faktisk folk å svare deg, eventuelt komme med råd, og så ler du? Hadde du klart å gi deg selv en orgasme hadde du kanskje slappet litt mer av og ikke vært en smakløs, frekk kjerring!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Haha, jeg ler rått av sånne som 11:48. Tror du bør melde deg på norsk kurs eller noe tilsvarende. Slik jeg (og de fleste andre) forstår HI, stiller hun spørsmål ved hvorfor kvinner som ikke har behov for å onanere eller ikke jakter på orgasme, blir sett rart på, og hvorfor onani er blitt hverdagslig norm for alle kvinner. Hun klager da ikke på at hun har dårlig sexliv, men at det forventes av dagens kvinner at de onanerer jevnlig, ellers mangler de noe vesentlig i livet sitt. Det at du spør en voksen kvinne som har født barn om hun vet hva klitoris er, er et hånlig spørsmål, ikke noe rart HI ler av det. Bare fordi man gidder å bruke massevis av tid på å tilfredsstille seg selv, trenger man ikke å sitte på sin høye hest og henvende seg til andre voksne som om de hadde vært små barnehageunger. Og forresten, hun gidder å tenke over og skrive om akkurat det hun gidder, uten at du har noe med det. Ytringsfrihet
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #20 Skrevet 9. september 2011 Le rått du Jeg skrev ikke at du kanskje ikke visste hva en klitoris var, jeg spurte om hun visste HVORDAN man stimulerer klitoris. Videre skrev jeg at jeg syntes det er uvanlig å ikke onanere/få orgasmer, og at jeg derfor mener hun går glipp av noe. Men hvis det er sånn at jeg KUN skal svare på spørsmålet hennes og ikke utdype svaret mitt, så svarer jeg: Ja, det mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #21 Skrevet 9. september 2011 Jeg las en plass en eller annen gang at rundt 1 av 4 kvinner opplever aldri en orgasme. Det er med andre ord helt normalt. Pga media lager så masse styr rundt sex og alle mulige multiorgasmer så tror kvinner at dette er normalt for alle, at alle kvinner skal være sexmaskiner med minst 3 orgasmer per samleie. Det viktigste er å nyte sexen med partneren sin på den måten en liker best og viss orgasmen skulle dukke opp er det bare et bonus... jeg for min del får bare orgasme i en spesiell stilling; liggende hund.. og dette oppdaget jeg for bare noen få år siden med en "tilfeldighet", så kanskje det er verdt å utforske litt viss du skulle bli nyskjerrig
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #22 Skrevet 9. september 2011 Man savner ikke noe man ikke vet hva er. Jeg er enig med HI at å jage en orgasme i 105 minutter er teng på at man er avhengig.Ett slikt orgasmejag er hverken godt eller sunnt
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #23 Skrevet 9. september 2011 Oi.. meg som prøvde i 1 time og 45 min å få orgasme her... Følte meg litt "hengt" ut her, så skal bare forklare meg! Grunnen til at jeg holdt på så lenge var fordi jeg kjente at det holdt på å gå for meg fleeere ganger.. Og jeg ville selvsagt komme i mål! Jeg syntes også sex er godt, men ikke godt nok. Derfor har jeg veldig lyst å oppnå orgasme Nå har jeg ikke onanert siden da.. så er ikke sånn at jeg jager etter orgasmen akkurat! Men ja, vil veeeldig gjerne oppleve den! hilsen 1 time og 45 min jenta
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #24 Skrevet 9. september 2011 Hahaha, jeg er ingen sexmaskin, men 3-6 orgasmer på et samleie er null problem. Jeg er enig i at media er sexfokusert, men det har kanskje også noe med at folk er opptatt av sex og ha god sex. Jeg ler av meg selv, ikke av deg altså. Så for meg at jeg skulle være en sexmaskin siden jeg får mange orgasmer ved hvert samleie, og så er jeg bare en kjedelig, sliten 2 barnsmor
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #25 Skrevet 9. september 2011 Anonym 11:05 her. Et hett tips er BOBLEBAD!!! Det var der jeg oppdaget orgasmen - uten tvil... Må da sette seg mot strålen og bare nyte om og om igjen! Ingen mann kan gi det samme som vannstrålen!! Vet at du ikke vil ha "opplæring" for å onanere, men dette var ihvertfall min erfaring. Pluss at jeg selvfølgelig stimulerer klitoris under samleie !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå