2 Mini oss Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg fikk det nå sist. Ble sendt til dyrking, men er det noe jeg bør bekymre meg over? Hun sa jeg muligens hadde urinveisinfeksjon, men jeg merker isåfall ikke noe til det.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde også det nå sist, er i uke 35, men legen sa at det skjer med mange gravide mot slutten, for utfloden øker som regel. Tror ikke du ska bekymre deg så veldig for det
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Jeg har også hatt dette 2 ganger nå på slutten. Har blitt sendt til dyrkning begge gangene, men var ikke urinveisinfeksjon. Hvis du ikke har symptomer ville jeg ikke bekymret meg
Zara84 Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Så lenge du bare hadde utslag på leukocytter ville jeg ikke ha bekymret meg. Mest sannsynlig bare forurensning, utflod etc. Legen ser trolig også på urinprøven med mikroskop så får du jo beskjed om de skulle finne noe da eller på dyrkningen.
2 Mini oss Skrevet 9. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2011 Ok, takk for svar Er i uke 35 jeg og.
septemberpiken Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde det på forrige kontroll, men det var bare forurensing av prøven (utflod i urinen e.l.). Hvis du ikke har symptomer hadde jeg ikke tenkt mer på det, og om du har urinveisinfeksjon vil du jo få vite det etter dyrking av prøven.
Maybeline Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Jeg hadde L4 ved sist kontroll! Ble sendt til dyrkning, men det viste seg at det ikke var noe infeksjon, bare forurensing. Men selv om du ikke har noen symptomer kan du ha urinveisinfeksjon. Det er det som er spesielt med de gravide - ikke alltid man kjenner symptomer.
førstegangsmamma30 Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 eg ha hatt det fleire gang. ha vel ete 12 atibiotikakurer. så de som skjer e at du får selexid, triomentoprim eller furandantin (trur de siste skrives sånn) e antibiotika som du kan spis mens du e gravid. faren me det e at du kan start fødselen tidlig pga blæra irriter livmora og gir kynnere som kan bli til rie. ha du vært plaga lenge??? sku vel kanskje h spurt om å bli sjekka for gbs (gruppe b streptokakker). ettersom at eg ha vært plaga så lenge send de inn urin for dyrkning fleire gang for å se om eg hadd det men den va fin men seiner tok de en prøve fra vagina og rektum og de vist seg at eg hadd det i vagina. viss du har det får du antibiotika intravinøst under fødseln :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå