Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hva betaler dere pr mnd. og hva dekker den? Og hvilket selskap? Synes vår er så dyr når vi betaler 700 kr/mnd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Oj, det synes jeg var dyrt! Vi har begge livsforsikring privat gjennom Gjensidige (betaler omkring 600 kr pr år), i tillegg har vi livsforsikring gjennom jobben. Jeg har også overdratt min forsikring fra forrige jobben (tror det er i If, og betaler omkring 500 kr pr år for denne). Så vi får utbetalt fra flere forsikringsselskaper hvis noe skulle skje.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Vi har forsikring på at gjelden vår slettes om en av oss faller fra, samt at jobben til mannen utbetaler 1,5 mill ved dødsfall. Synes egentlig det er nok med gjeldsforsikringen, da jeg klarer meg på min lønn om vi ikke har lån:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Sambo har forsikring gjennom jobben sin på 2 mill ved dødsfall. Jeg er ikke forsikra
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Jaa, de har vi ! Syntes det er kjempeviktig med forsikring som sikrer den andre om noe skulle skje. Så her får den som blir igjen utbetalt litt i overkant av hva vi har i huslån. 700 kr mnd var jo kjempedyrt ! Det må du krangle på syntes jeg, eller bytte forsikringsselskap ?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Vi har livsforsikring og uføreforsikring. Mannen min er verdig opptatt av den uføreforsikringen siden hans mamma ble handikappet da hun var i slutten av 50-årene. Hun havnet i rullestol, måtte ta opp lån for å bygge om huset og har bare uførepensjon å leve av. Siden hun hadde vært hjemmeværene med barn store deler av sitt voksne liv ble ikke den pensjonen så høy. Vi har derfor en forsikring som ikke utbetaler med enn for å dekke gjelden ved dødsfall, men vi får dekket ombygging av hus om noen havner i rullestol og en ganske grei utbetaling om man blir ufør. Det var en viktig sikkerhet å ha for mannen min. Har forsikring i gjensidige. Mener vi betaler under 2000,- i året, men er ikke sikker på stående fot, det trekkes jo med autogiro sammen med de andre forsikringene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå