Gå til innhold

Første gang jeg er her på lenge. Hvordan går det med dere?


EFM

Anbefalte innlegg

Har ikke vært innom oktoberklubben på kjempe lenge siden det virker som det er så lite trafikk her, men tenkte jeg skulle stikke innom og si hei :)

Hvordan er formen deres da? Begynner å nærme seg for oss nå! :D

 

Bare 49 dager igjen på meg og merker det godt nå :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Hei EFM!

 

Ja, det er lite trafikk her om dagen. Tror mange er litt lei av å være gravide nå som det nærmer seg slutten.

 

Formen min er ganske grei. Ble akkurat 100% sykemeldt pga murringer om natten. Legen vil jeg skal slappe av for å unngå fødsel før etter fullgåtte 37 uker (begynte på uke 37 i dag). Ellers krangler bekkenet mitt endel og kynnerene er jo mer plagsomme enn før. Føler mye press både mot blæra og mot mage/lunger.

 

Hvordan er din form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 dager igjen, 50% sykmeldt, veldig sliten. Nettene er ille, vondt å ligge. Gleder med til dagen babyen kommer, lei av å være stor nå.

 

Ellers er det meste i rute, håper denne kommer noen uker før tiden.

 

Nå skal det bli deilig med frihelg. God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er helt ok :)

Merker veldig godt i ryggen når jeg stor oppreist og i ribbena når jeg sitter å ligger :P

Merker også at når jeg reiser meg opp virker det som ho detter ned så da må jeg løpe å tisse :P Hehe :P Har 49 dager til termin, men tror ho kommer litt før for jordmor sa ho lå veldig langt nede og jeg bare måtte knipe igjen noen uker + at jeg føler det på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må også "løpe" og tisse hver gang jeg reiser meg opp. Bekkenløsningen gjør imidlertid at jeg ikke har annet valg enn å vagge rolig mot toalettet med et forknytt ansiktsuttrykk - gjerne kommer det en kynner på vei opp trappa til badet også bare for å gjøre alt bedre.

 

Og om natten er det enda verre. Våkner av kynnere som presser sånn på blæra at det virkelig haster. Synes nesten det svir i blæra pga alt nedpresset.

 

Ellers merker jeg endel stikkende smerter i det jeg tror er livmorhalsen/øverst i skjeden. Omtrent som ligamentsmerter.

 

Andre som merker noe tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Ja, syns også det er litt lite trafikk her..

Formen min er helt ok. Merker jeg er lei bekkenløsning og tung kropp! Skal bli godt å få kroppen sin for seg selv etter fødselen. Jeg har nå 22 dager igjen så er ganske så fødeklar etterhvert :D

 

Tror litt av slimproppen min gikk igår, er det eneste tegnet på modning jeg har merket. Har ikke kynnere og mensmurringer hele tiden slik om mange andre. Så godt å se at også min kropp gjør seg klar for fødsel :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

43 dager igjen til termin her. Hele tre uker igjen på jobb. Synes tiden går sakte, er så klar for å møte min lille prinsesse. Har hatt et ganske så fint svangerskap, sluppet unna både kvalme og bekkenløsning. Men er så ufattelig trøtt og sliten hele tiden. Vil bare sove. Men det er vel bare noe jeg skal venne meg til, har hørt rykter om at det er leeenge til jeg får en sammenhengende nattesøvn igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter :)

Koselig å se at det er liv her inne, har vært her lite selv pga at det har vært skjenerelt lite trafikk men har savnet veldig å "snakke" med noen som er på samme stadie som jeg er så kjempe bra hvis trafikken tar seg litt opp her :)

 

Formen her er også så der! Sover sinnsykt dårlig om natta, våkner hver gang jeg snur meg og det er jo støtt å stadig for å si det sånn...har så sykt vondt i ryggen når jeg ligger på samme side for lenge!

Har masse kynnere, ikke vonde men veldig ubehagelig og endel stikkinger ned i undelivet hvis jeg kan si det sånn og de er ganske vonde!!!

Ellers vært endel uvell og vondt i hode i det siste men alt av prøver var perfekt så det er supert :) Er nå 100% sykemeldt så skal bare nyte "fridagene" frem til prinsessa kommer, er ikke bare bare med to rimelige aktive gutter i hus fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg som gravid nå om dagen, føler jeg strutter og stårler:) Ikke følt meg så flott på leeenge. Endelig fått "ren" hud i ansiktet, håret et tykkere og mer glansfult en noen gang. Og aldri har magen min vært fastere :P hehe. Kjekt å få komplimenter og høre at jeg stråler,for det er noe jeg ikke har fått høre før:) Eneste som er, er at jeg blir fort sliten i ryggen:)

Men gleder meg VELDIG til lille skatten våres kommer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 dager igjen her,og er klar for å treffe lillebror!!! Har vært 100% sykemeldt en mnd nå,så kjedelige dager!! Sliter m bl og MASSE kynnere! I dag har jeg skikkelig mageknip og akkurt so strekksmerter nederst i magen....auuu!!! Lei av å være grvid,men litt trist at dette nok er siste barn også da....:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 dager igjen her,og er klar for å treffe lillebror!!! Har vært 100% sykemeldt en mnd nå,så kjedelige dager!! Sliter m bl og MASSE kynnere! I dag har jeg skikkelig mageknip og akkurt so strekksmerter nederst i magen....auuu!!! Lei av å være grvid,men litt trist at dette nok er siste barn også da....:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...