Gå til innhold

Forslag til bursdagsfest for jenter 9 år? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle kreative damer! :) Jeg har liten tid til å planlegge et selskap og det må ha et tema. Bursdagsbarnet har knekt armen så det må være mulig for å henne å være med på aktiviteter. Har tenkt på maskeradeball, men blir det dyrt for gjestene? Ikke alle som har masker og slikt liggende hjemme.. Men hva hvis vi lager maskene på festen? Ha ferdig klippet pappmasker som barna kan pynte med glitter, fjær osv. Så kan det stå i innbydelsen at det skal være ball så de må pynte seg med den fineste kjolen de har, og masker blir laget i selskapet.

Noen gode ideer? Alle forslag mottaes med stoooor takknemlighet! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pysjparty? alle har pysj:)

Hula hula (hawaii party) server velkomsdrikke, de kan lage egne "blomsterkranser" av papir.

Kjendisfest, be alle kle seg dom en kjendis. Ha" rødløper" i inngangspartiet hvor gjestene blir fotografert når de kommer (bilde kan dere printe ut så de får med seg på vei hjem) leker kan være typ sporlek med kjendis spørsmål, dere kan ha singstar feks.

Skrevet

Pysjamasparty hadde jeg gått for!

Det er jo sååå enkelt og veldig populært (her hvertfall) i den alderen:)

Barna kommer i pysjamas, spiser mat og så er det klart for film:)

Har hatt en kake, men ikke mer for da har de hatt mer filmsnacks og det er det det går mest av!

Har da poppet masse popcorn som jeg setter fram i store boller (fører som oftest til popcornkrig, men det tar vi med støvsugeren:) så har jeg hatt en bolle med sjokoladebiter og en med litt søtt kliss.

Må jo så klart være en skikkelig jentefilm om det bare er jenter da:)

Hvis det blir tid går det jo an å gi de litt "spaopplevelse" også- agurk på øynene osv...

Har alltid vært vellykket her hvertfall:)

Skrevet

Tusen takk for forslag dere!! :D Både kjendisparty og pysjamsfest er flotte forslag, hviilken skal jeg velge hehe. Ser for meg at pysjamasfesten blir minst stress med planlegging og sånn. Tror kjendisparty hadde blitt en suksess også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...