Gå til innhold

arbeiderpartiets røde rose.. (skal man ta imot?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kom på døra med den i dag.. Jeg takket og sa at jeg skulle hvertfall stemme ved valget. Hun sa at det var jo det viktigste...

Skulle jeg kanskje ikke tatt den imot når jeg ikke kommer til å stemme AP? hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er tilhenger av partiet er det jo hyggelig å få en rose. Om du er motstander tar du også imot og gleder deg over at partiet har brukt deler av sitt budsjett på deg.

Personlig tar jeg for eksempel imot alt FRP vil gi meg og kaster det i nærmeste søplekasse

Skrevet

Nå skal jeg først si at jeg er AP velger, og at jeg er helt rørt av alt som skjedde i kjølevannet av 22/7

Men, jeg tror mange er litt ubekveme mht til det symbolet rosen har blitt. Det er ingen som tør å si nei takk til en rose tilbudt av en AP'er på gata fordi det føles som det samme som om at man sier JA til terrorangrepet.

Skrevet

Du mener at man nærmest kan bli meldt til politiet? Men jeg ser ikke det negative i å få en rose. Den er ikke tung å bære på eller noe.

Skrevet

Var det til meg som snakket om JA til terrorangrepet? Hehe, nei, jeg tenkte vel egentlig mest på at man kan føle det som om at man ikke respekterer de opplevelsene som ungdommene hadde på Utøya fordi rosen har blitt selve symbolet på samholdet ot terror i tiden etter..

Skrevet

Hehe, jeg har ingen problemer med å si nei til den rosen:) Tror noen at jeg har noen som helst positive tanker om terrorangrepet av den grunn, ja så tro i vei:) Ser jeg personer med rose, så tenker jeg at de stemmer AP, hvorfor skulle de ellers gå å vifte med ei rose?

Skrevet

Alle som går med rose er ikke ap'er. De bare tar imot bare for å være hyggelige. Rose er vel ikke symbol for terroren vel? For da måtte jo AP skifter logo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...