Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Den er ved kjeven, sånn passe hard, på størrelse med en liten klinkekule, den er ikke vond og jeg kan flytte litt rundt på den. Hva i alle dager er dette? Det gikk kaldt igjennom kroppen min da jeg kjente den. har så mange tanker i hode mitt at jeg holder på å bli gal. Kjenner jeg er redd å tenker det verste.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Vær så snill, kom gjerne med meninger. HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Hvis den er under kjevebeinet, kan det være en lymfeknute. Bevegelige kuler er visst oftest godartede, mens det kan være verre med kuler som sitter fast. Godt mulig at det er en fettklump hvis det ikke er en lymfeknute. Kan også være en betent visdomstann...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Den er over, 3 cm fra haka sånn ca. Har hatt fettkul før i halsen og den var myk, men de kan vel kanskje være forskjellig. Tusen takk for svar. Skal følge med på den framover i allefall, og hvis den er der etter helgen kontakter jeg lege. HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Dytter den opp. Kulen sitter ikke i huden virker det som, men under. Men den sitter heller ikke fast i beinet.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Ta en tur til legen. Det er enkelt å fjerne en slik kul. Noen fastleger gjør det faktisk selv, ellers er det et bitte lite inngrep på dagkirurgi. Og da blir kulen analysert hvis legen mener det er nødvendig. Så blir du pen igjen og slipper å uroe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå