Gå til innhold

ADHD eller sliter jeg virkelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mye tull denne uken, jeg har grått og kjeftet mye..

Idag toppet det før meg.. lagde meg en brødskive etter mange timer uten mat... Mistet den i gulvet, ble sur... og kastet brødskiva med makrell i veggen... deretter kom ei som har irritert meg grenseløst inn i rommet, og jeg tok hånda og dulta borti hu litt hardt... Slenge meg dører og alt... :( Nå gråter jeg...

Har grått så mye, spist lite.. og syns det er ufattelig teit dette jeg har gjort...

Burde jeg oppsøke hjelp for sinneproblemer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På arbeidsplassen, eller? Hvis du oppfører deg slik på en arbeidsplass, ville jeg virkelig søkt hjelp!

Skrevet

Hvorfor hadde du ikke spist på lenge - fordi du hadde det for travelt?

Skrevet

Fordi det har skjedd så mye som påvirker absolutt alt.. jeg glemmer å spise..

Skrevet

Går du uten mat lenge synker blodskukkeret og man blir ofte irritabel. Sørg for balanse i livet ditt. Lev sunnere, og du vil merke det umiddelbart på humøret.

Visste du f.eks at det er en direkte link melleom tarmer og psyke?

Les mer på forskning.no

Skrevet

Om det er en trend at du dulter folk og kaster ting, burde du nok ta en prat med fastlegen din.

Om det skjedde i dag og ellers verken før eller siden, kan du fint tilskrive det en møkkadag og begynne på ny frisk i morra.

Skrevet

Du er sliten.

Hva i alle dager har dette med ADHD å gjøre?

Skrevet

Hvorfor drar du in ADHD i dette HI?? Virker som det er mange her inne som virkelig burde sette seg litt mer in i hva adhd er! Kjenner jeg blir provosert.

Skrevet

Lær deg å spise skikkelig. Sett på alarm m du ikke klarer det på annen måte.

Skrevet

Jeg regner med at HI snakker om sin datter. Eller..? I så fall går det ikke an å konkludere med ADHD eller noe annet ut fra det du skriver. Virker hormonelt, spør du meg. Hvor gammel er hun? Og hvem er det som irriterer henne?

Skrevet

Akkurat fordi folk mistenker at det er det som er grunnen til sinnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...