Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Mens mannen er ute i både jobb sammenheng og med venner..? Lurer på hva som er normal jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Hver dag etter jobb og hver dag før jobb:) Men jeg er alene, så det er vel naturlig.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Ca hver annen helg og i gjennomdnitt 3 dager pr uke.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Mannen min jobber turnus, så han jobber "vanlig" tre uker deretter er han på jobb 7 dager i strekk (med to dager fri etterpå). Disse 7 dagene er jeg stort sett alene. Han er også på Heimvernet (hvor han er ungdomsleder) hver mandag etter jobb. Ellers pusser vi opp for tiden, så da må han prioritere det fremfor å være sammen med oss. Føler at jeg er endel alene, blir litt slitsomt for øyeblikket fordi jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 noen ganger i 4-5 uker i strekk. Jeg er aleine ganske mye mer enn halvparten av tiden egentlig!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Det varierer veldig. I perioder er jeg ikke alene med barna mer enn kort tid pr dag, frem til mannen kommer fra jobb, mens andre perioder er han omtrent ikke hjemme for annet enn å sove, og da er jeg jo alene med dem hele tiden år de er våkne.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 For tiden er han borte 3 dager hver tredje uke i forbindelse med jobb. Han er så og si aldri (kanskje 1-2 ganger i året) borte fra oss "kun" med venner el.l.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Da jeg er alenemor, så blir det så godt som hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 hver dag, men så har jeg aleneomsorgen med barna
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Beundrer virkelig alenemødre eller dere som er mye alene med ungene fordi mannen jobber mye eller er mye bortreist...det er jammen slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #13 Skrevet 8. september 2011 Er også alene med barna hver dag
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #14 Skrevet 8. september 2011 min mann jobber til rundt 5 en uke og rundt 3 den andre uken. Han pendler en time hver vei. De ukene han jobber sent er han ikke hjemme før poden nesten er i seng, og de ukene han jobber tidlig er han sliten etter å ha stått opp i grålysninga. Så ser ikke så mye til ham siden vi driver å pusser opp og han trenger å være litt sosial med andre i tillegg til meg og gutten. Men i helger er han sammen med oss hele tiden da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #15 Skrevet 8. september 2011 ca 90% av tiden har det vært siden april i år. mannen har mange prosjekter på gang og er borte omtrent hver dag. jeg er høygravid å har hatt en helvettes sommer. Skal si at jeg forutså dette og ikke var enig i disse prosjektoppstartene fra begynnelsen av, men det brydde han seg ikke om nei.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #16 Skrevet 8. september 2011 Min mann jobber turnus og nattevakt. 5 dager på og 5 dager av. Når han jobber, ser vi han knapt. Da er han bare hjemme for og sove også tilbake på jobb igjen. Men til gjengjeld så har han fri i 5 dager etterpå og det er jo deilig nå som jeg er i permisjon for 3. barnet Men når jeg til vanlig er på jobb selv så merker jeg jo ikke så mye til det, for da er jeg jo ikke hjemme selv. 5 dager er jo i og for seg ikke så lenge, men GUD det er godt å ha han hjemme etterpå :-p Blir litt sliten jeg, gitt.. Beundrer alle som er alene med barna sine
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #17 Skrevet 8. september 2011 Han jobber fra 16-02 så jeg er alltid alene med barna på hverdager.. Han sover når vi står opp og er på jobb når vi kommer hjem.. I hekgene er han ute med kompiser fra han står opp og til det er middag.. Så jeg er alene med barna hver dag. Hadde det ikke vært for de 4 timene i helgene hadde jeg vært helt alene:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #18 Skrevet 8. september 2011 jeg er også mye alene med barna, da gubben er på trening, er å jobber eller lignende, føler meg som alenemor noen ganger..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #19 Skrevet 8. september 2011 Jeg tror jeg kan si at jeg er alene med barna minst 80% av tiden.. Er gift og har tre unger
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #20 Skrevet 8. september 2011 Så og si aldri. "kasta ut" mannen i dag så han kunne stikke på quis med noen kompiser, og det siste han sier når han går er :"er du sikker på at det er greit da" Hehe, jeg klager ikke altså, men det er litt godt å ha sofaen alene en kveld også.... Og begge barna sover jo, så det er ikke noe stress
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #21 Skrevet 8. september 2011 Hele tiden, for jeg er helt alene med barna. Far har ikke samvær, etter eget valg....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #22 Skrevet 8. september 2011 Mannen jobber offshore, så jeg er alene halve året (annenhver mnd) med to barnehagebarn i tillegg til jobb (80%).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå