Gå til innhold

Rik på rabatt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er helt UTROLIG !! Hehe.. Å handle for over 2000 DOLLAR og gå hjem med et gavekort på 50 dollar og ikke betale ei krone ! :-p SKulle hatt kuponger her også ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men et er utrolig mye "dritt mat" som kommer av de kupongene...det er ikke grønnsaker for å si det slik:P hehe...men greit med toalettpapir/bleier o.l på rabatt..stemmer JA for rabatt kuponger!;)

Skrevet

ja, det er jeg enig i ! Mye frokostblanding og boksemat :-p hehe.. Er vel mest int. i husholdningsproduktene. Hadde jo ikke sagt nei takk til gratis bleier, toalettpapir, shampoo o.l ;D

Skrevet

Sis jeg så på "Rik på rabatt", så var det en som (?) dollar, og handlet mye unyttige ting. Men disse tingene ga hun bort til dem som trenger det. Det syns jeg var fint.

 

Så ja...hadde vært supert med litt av de kupongene her også :P

Skrevet

Slike kuponger gjør selvfølgelig ikke ting billigere. Butikken skal ha pengene sine uansett og må da enten ta mer betalt for andre ting i butikken eller en høyere pris fra dem som ikke har samlet kuponger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...