Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Får se om jeg klarer å huske hva jeg skulle skrive.. Kan begynne med i går, hadde laget til regntøyet til minsten i en pose som vi skulle ta med i bhg. Satt den utenfor, låste døren og gikk... Heldigvis har han ekstra i bhg. Tok det med meg da jeg skulle hente han. Men glemte å henge det på plass i bhg, så tok det med hjem igjen!! Er det muulig?? I dag skulle jeg ta med byttetøy, men glemte det. Tok det med når jeg hentet han. Ble plutselig overbevist om at det var fredag, så pakket med meg alt yttertøyet hans og skulle ta det med hjem. Gaad! Jeg må være den mest vimsete mammaen i bhg altså... Dette var bare et utdrag av min hverdag.. Glemmer ting hele tiden! Noe man kan gjøre med sånt?? Er nettopp begynt på skole igjen og det er etter det at det er blitt helt gale! Kanskje jeg bare har mye å tenke på?? Noen ganger tror jeg det er noe alvorlig gale i hodet mitt.. Blacker ut innimellom.. Noen med tips til en surrete mamma??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Jeg hadde tatt med regntøyet hjem i går, så det ikke før jeg hentet i dag godt det ikke regnet i dag. Er nok minst like vimsete som deg:(
julijente 2011 Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Sånn har jeg blitt og! Helt forferdelig. Jeg må skrive ned alt jeg skal gjøre, ellers "koker det bort". Ha ting i ovnen er det bare å glemme og for et par dager siden glemte jeg alle matvarene på butikken! Skjønte ingen ting når jeg skulle igang med middag et par timer senere :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå