Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Ja,det gjør jeg.Helt håpløst egentlig,men blir sååå hekta:-)Jobber deltid,så når jeg har fri eller skall på kveldsvakt så ser jeg på det,ja:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Jeg også, har sett på det i maaaaaaaaange år, vært helt avhenging ;-) Men syns det er litt teit nå, så jeg er ikke så hekta som jeg var lenger, men jeg følger med:)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Litt teit? Haha Jeg ser på det når jeg er våken (er høygravid så sover ganske mye) og føler meg dustete siden det gikk på TV når faren min var 17 og nå er han snart 60 Haha
Anonym bruker Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 hehe, ja, jeg ser på i gode og onde dager! huff.. men jeg klarer liksom ikke å la vær heller. men det er jo virkelig såååå teit. hvor mange ganger har ikke stefano dødd? og marlena vært besatt av djevelen? og hvor mange ganger har det ikke vær forvekslinger ang barn på sykehuset? det er litt sånn "stakkars, kan de ikke bare ha eeeen normal dag uten intriger??". hehe, og for ikke å nevne det faktum at vist man ikke ser i gode og onde dager på tre mnd, så har de ikke kommet noe lenger en sist man så det. men ja, jeg er hekta og jeg elsker det:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå