Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Stod på kjøkkenet istad og plask masse vann kom ut om jeg ikke tisset på meg da!! Helt ut av det blå, buksen ble våt men ikke sånn at det ble et stort dam på gulvet på kjøkkenet,. men lurer på om vannet gikk ??? har lekket litt urin siste dagene ellers, hodet har festet seg og jeg er 38 uker + 5 dager.. Føler ingenting nå..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Det kan jo absolutt være vannet som gikk. Å lekke urin er jo noe ganske annet enn at det plasker masse væske. Har du luktet på det? Lukter det ikke urin er det jo vannet.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 lukter litt begge deler synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Å herregud, noen tråder blir jeg bare oppgitt av. Dette virker som en tulletråd.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 ok sorry for at jeg spurte da..!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Iogmed at du er i uke38, så er det sannsynlig at det er vannet.. Er umulig for oss å vite helt sikkert. Ville tatt en telefon til FØDEN NÅ..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Hvorfor skulle det være en tulletråd..? Det var ei her for en stund siden som var heeelt sikker på at hun risset seg ut, men så ble det baby relativt raskt:) I ettertid kunne hun ikke skjønne at hun hadde trodd det var urin. Lykke til! (Fødsel trenger jo ikke være to timer unna selv om litt vann går da, men du er i det minste på god vei:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 JA, det kan godt være at det er vannet som gikk. Det er ikke sånn at det nødvendigvis splasher ut en haug med vann, noen ganger kommer det litt og litt. Har hodet festet seg, vil det også stoppe opp, for så å komme ut litt nå og da. Hos meg kom det ut litt da jeg gikk mellom soverommet og toalettet, kom en liten dam på gulvet, for så å stoppe opp. Hver gang jeg reiste meg, kom det ut litt mer. Jeg trodde også først jeg tisset på meg, men det var vannet som gikk. Ring føden og hør, du kan få komme inn for sjekk. Ta evt på deg et bind og se om det kommer ut mer, og hvilken farge det har. Fostervann er blankt til svakt rosa, og lukter ofte søtlig. Hvis vannet går, er det infeksjonsfare, og du SKAL inn til sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå