Gå til innhold

Spark=)


druggan

Anbefalte innlegg

Kjenner spark hver enste dag nå,det er så deilig!

Kjente første gang for et par uker siden,og hver dag siden.

Er i uke 19 nå,og dette er min nr 2:)

 

Hvordan er det med dere andre? Mye liv i magen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er så vanskelig! Er 18 +1, og førstegangs. Har kjent den der "boblinga", men så var det stilt ei stund, og i går kjente jeg noen slags dyt litt nedenfor navelen mot høyre, men jeg har jo ikke peiling på om det er spark, eller hva det er :-/ Hvordan skal jeg være sikker på hva jeg kjenner??? Er sååå utålmodig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Er selv bare i uke 17, og har foreløpig kjent lite. Tror jeg kjenner noe innimellom, men tør ikke si helt sikkert.

Kjente ikke noe før i uke 20-21 forrige gang, så det kommer nok snart*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke så lett å skille på hva som skjer inni der;)

Men kan nok med sikkerhet si det at hvis den boblinga skjer langt nede i magen,så er det den lille:) De første sparkene kjennes gjerne ut som lett dytting,så du har nok kjent spark du da:) Er det ikke herlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18+4 og førstegangs:) har kjent aktivitet i litt over en uke:) ganske sikker på at det er knøttet som spreller litt, for det er mage-aktivitet jeg aldri har kjent før (og magen min er et eget liv i seg selv;P) hehe:) kan beskrive det som små puff, litt kraftige pulsslag eller små knips fra innsiden... helt nederst i magen:) kjenner noenganger at det kommer et dult i blæra mi også... noen som kjenner seg igjen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...