Gå til innhold

Er det normalt at menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså når de er lei seg og blir deprimert så driter de i ungene sine??

altså jeg er også deprimert, jeg vil UT av dette forholdet..jeg hater samboeren min, så lei er jeg av han.

vi er begge ulykkelige.

men forsjellen er at jeg ikke lar det går ut over våre små barn.

jeg leker med dem og tar vare på dem, kanskje enda mer enn tidligere siden jeg synes det er så trist dette med meg og faren dems.

mens faren deriomt vil helst ligge på sofaren, lager han mat til dem så gidder han såvidt sette seg ned med dem, ser heller på tv eller hører på musikk osv osv..jeg blir jo drittforbanna..men har gitt opp, hater jo mannen og alt jeg vil er å komme meg bort.

Men pga praktiske årsaker så blir jeg her da...

stakkars barna også, de har det mye bedre når jeg er alene med dem. vi har kranglet mye...vi har en gutt og en jente, og eldstejenten spør om vi hater hverandre:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal da ikke klandre han for det. Han trenger hjelp og det gjør du og. Man kan faktisk bli så deprimerte at det går utover ALLE i sin krets. Så bare fordi DU ikke gjør det så gjelder ikke det alle andre.

Skrevet

Har ingenting med saken å gjøre. Det er en grunn for at det er psykriatiske avdelinger og forskjellige behandlinger. Ting kan bli bedre, og ting kan bli værre. Du virker veldig umoden HI.

Skrevet

Ja, det er normalt. Menn er som regel enkle........

Ikke bli pga praktiske ting. Lær av eldstejenta, og flytt.

Skrevet

SÅ kom deg bort da hvis det er så ille. Eller gjør så stakkars mannen får hjelp. Han har det tydligvis ikke noe bra med seg selv og har en tilstand som har blitt verre.

Skrevet

Hvordan skal man hjelpe en mann som sier han er deprimert pga MEG men alikevel er for feig til å flytte??

Dette er en mann som aldri viser følelser, aldri gråter...det skremmer meg!!

HI

Skrevet

Han er også så feig at han aldri hadde motatt hjelp!

Han hadde heller dødt, det er helt sant.

Mannen sliter tydeligvis med sine egne ting, det vet alle, men han skylder på alle andre enn seg selv fordi han ikke vil /tør ta tak i sine egne problemer!

HI

Skrevet

Hadde det vært du Hi som hadde driti i unga dine pga depresjon, så hadde du fått så øra hang.

Tolk det som du vil.

Skrevet

hehe, det tenkte jeg ikke på...men det er sant

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...