eoslo Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Fikk "besøk" i dag.. Var i likhet med så mange andre her inne klar for at TR ikke skulle komme denne mnd, og at jeg skulle ha en hemmelighet i magen snart. Trøster meg med at jeg har regelmessig syklus, fikk positiv EL-test denne mnd og at jeg og barnefaren er sunne og friske. Alle forutsetninger for at det skal gå bra! Men allikevel er jeg litt trist i hjertet i dag. Ser fremover mot EL, og nytt kjør hehe.. Gratulerer til alle som har testet positivt!! Satser på at jeg er der snart ))
Gjest Mothertotoo <3 Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Jeg regner med besøk snart jeg og.. Jeg syns du har en meget sunn tankegang eoslo! You go girl..hehe.
***Curious*** Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Måneden blir veldig lang når den er mer enn en måned.... Dag 35 nå! Æsj... av og til vil man bare at TR skal komme så man får begynne med blanke ark igjen! Lykke til til oss... Blir da vår tur også
Kaktus_86 Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Takk for kloke ord!! Ser det er en del som tester negativt og har fått besøk av TR denne uka. Kjedelig. Vi får holde motet oppe og ha det gøy neste PP med masse sengekos Gratulerer til alle som har testet positivt Jeg blir hvertfall motivert av å se at det går an for andre! Stor klem til alle som vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå