lille-my-april Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Flere som opplever at de som vet at en er gravid ikke klarer å holde kjeft til andre? Jeg har en sjef som absolutt måtte si det til alle på min avdeling uten mitt samtykke. Jeg er ikke mer enn 6+4 (ble satt tilbake en uke etter tidlig ultralyd). I tillegg har hun sagt det til dattera si. Og dattera hennes har plappret videre. Når jeg da konfronterer dattera, så sier hun at dette har jeg gjort mot henne, så da kan hun bare ta igjen. Nå er det sånn på min jobb at vi spøker om graviditeter, og spør hvor langt hverandre er på vei osv fordi om vi vet at det er ingen som er gravide (dette er både jenter og gutter). Men når jeg da spøkte med dattera til sjefen, så traff jeg visst feil person. Så nå mener hun da at når hun VET jeg er gravid nå, så kan hun si det til hvem hun vil. Hun sier det er jeg som har dobbeltmoralen her, og at jeg bare får igjen. Jeg på min side tenker at hun ikke har særlig mange hjerneceller, og at hun bør kunne klare å tenke lenger enn dette. Er i tillegg en person på avdelingen som klarte å plappre også. Dette grunnet noen fra en annen avdeling spurte hvorfor han satt på min plass, og han svarte jo da med at: "joda, han måtte ha opplæring i min jobb fordi jeg skulle jo snart ut i permisjon". Jeg føler meg totalt overkjørt! Har også prøvt å snakke med sjefen om dette, men hun skjønner jo pokker ikke problemet. Jeg har også snakket med han som er sjef over henne igjen, men han bare dekker for henne. Synes ikke det er noe kjekt i det hele tatt at det ikke er Jeg som skal bestemme hvem som skal vite det og når. Jeg trodde nemlig sjefen hadde taushetsplikt. Men de dekker over dette med at de har en opplysningsplikt overfor de andre ansatte også. Dette synes ikke jeg er rett. Noen som vet? Nå er det også sånn at familien hans vet ikke noe enda en gang. Noe som rett og slett blir tåpelig når en god del av jobben min allerede vet det pga den j..... sjefen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå