Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg onanerer så ofte jeg har sjans.. Minst en gang hver dag, og gir meg ikke før jeg har fått minst tre orgasmer. Jeg onanerer ofte selv om jeg ikke har lyst, men bare kjeder meg. Jeg onanerer i dusjen, i senga, sofaen, og der det faller seg inn. Jeg glemte vibratoren min sist vi var på tur og ble helt desperat da jeg ikke fikk onanert. Sex med mannen er ikke det samme, det er DØDSDEILIG!, men jeg får ikke "dosa" mi med han uten vibrator. Jeg er konstant kåt, og begynner å føle meg litt unormal... Før så kunne jeg gå i flere mnd uten sex, og onanerte aldri, og tanken på sex bød meg imot. Hvorfor har jeg forandret meg sånn? Har samme mann, og til og med han har avvist meg enkelte kvelder...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Hm :-) Kanskje er det noe i underbevisstheten du prøver å fortrenge med alle disse deilige følelsene?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 HI her Ja, det kan jo faktisk hende... Det har vært noen tøffe år... Kan dette være en reaksjon??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Tror dette er litt mer enn vanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Klarer du ikke onanere uten hjelpemidler? Det varierer veldig hvor ofte det blir. Akkurat nå er det lite. ca. 1-2 ganger i uken. + sex med mannen to ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Nei, det skal mye mer til når jeg onanerer uten hjelpemidler, men med vibrator så kommer jeg på 30 sekund om jeg vil.. Holder på max 5 minutter.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Jeg onanerer daglig, har også stort sett sex med min mann. Orgasme er verdens beste sovemedisin :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Du hørres rar ut i mine øyne HI! Hver dag og overalt?? på jobb osv også da??? Nei vet du hva, du er rar..en plass går grensen...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Ikke på jobb da.. Jo, jeg føler meg rar også, det e derfor jeg spør her inne på anonymforumet:/
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 Hei, Er du gravid? I såfall så er det en "medesinsk" forklaring på dette Jeg har det veldig likt deg, og er gravid. Det er økningen hormonet progesteron som mest sansynlig er grunnen til at vil blir så kåte hele tiden
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Hei hi.. nei du er absolutt ikke rar Hvor gammel er du? Du skjønner at vi kvinner blir mere kåte av oss etter fyllte 30 mens guttene blir mindre kåte av seg .ikke alle da men mange. Guttene har en periode fra 20-30 der sexlysten er mest på topp mens vi kvinner er mere 30-40 og oppover der vi er mest kåte av oss..rart men sånn er det Det er uansett deilig dah å onanere:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #13 Skrevet 8. september 2011 Gjør det nesten daglig selv, alene Har partner, men han vel ikke om det... hum Liker det!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #14 Skrevet 8. september 2011 Jeg er 33 og har nettopp plukka ut hormonspiralen. Kanskje det er derfor da?? Og vi snakker om baby nr fire nå. Dette er HELT ulikt meg, mannen er helt sjokka over meg. Jeg er konstant tent!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #15 Skrevet 8. september 2011 Jeg er 36 år og onanerer minst en gang til dagen. Jeg har ett aktiv sexliv med min mann som er fantastisk, men det er på en helt annen måte. Onaneringen er på en annen måte, og er som ei annen sa her god sovemedisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå