to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 jeg er 24+5 og føler meg egentlig ikke gravid:) jeg tisser noen ganger om natten. magen har ikke vokst de siste ukene som jeg kan se men symfysemålet voksr. masse liv og røre stort sett hver dag. eller har jeg ingen plager eller noe. kan begynne og tro kroppen bare lurer meg:)
Gjest Hippo ღ Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Jeg er "bare" 18+5, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Det har jeg egentlig ikke gjort hele svangerskapet så langt.
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Er selv bare i uke 17, men hadde det ikke vært for et litt vondt bekken, så hadde jeg ikke merket at jeg var gravid. Var slik i 2. trimester i forrige svangerskap også, merket ikke noe til graviditeten. Men bare vent, det blir som regel flere "symptomer" så fort man tipper over i 3.trimester... så nyter dette mens jeg kan;)
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Så heldige dere er! Jeg har foreløpig ingen store plager men sliter med lavt blodtrykk og blir så fort sliten. Det føles som hjertet skal hoppe ut av brystet og blir kvalm og svimmel bare jeg går opp en trapp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå