Gå til innhold

hvordan reagerer mennene deres på sv.skapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på hvordan han tar det med alle symptomer som kvalme å slikt? Å er han glad for graviditeten? var det planlagt? eller uventet.

Her var det veldig uventet. Så er litt ting å fordøye..

Jeg er utrolig trøtt og sliten, halsbrann, kvalmen opp og ned og ømme bryster. Jeg er 4+5 uker på vei ca..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig planlagt, selvom det kom plutselig på da det endelig klaffet etter nesten 1 år med prøving :) Jeg er konstant trøtt, sliten, kvalm, vondter overalt, hormonell og lett forbannet, og det å spise går veeeeeeeeeeldig sakte. Er 11 + 1. Men han tar det utrolig godt. Ber meg roe ned når jeg blir for "sint", koser og er tålmodig...

Han er kjempeglad, og gleder seg VELDIG :)

Skrevet

Dette var ikke helt planlagt! Men er definitivt det beste som kunne skje oss :), han er utroliggggg glad og tålmodig. Jeg er 10+5 og han støtter meg utrolig mye, har vært MYE dårlig, kvalm, oppkast, svimmel, og mye rart, men han koser og ber meg slappe av, tar ONKLIG seg av meg...uff....det går veldig bra :)

Skrevet

Det var planlagt, men satt langt inne å begynne prøve på nr to. Så satt den samme dag som vi bestemte oss for å prøve.. Jeg ble litt glad og redd, han lo litt (pga at det skjedde så fort) også så jeg at han tenkte "oooooof..". Han har også sagt at det blir bra, men fordi han er sliten nå så virker det litt uoverkommelig. Jeg er sliten og litt kvalm, men prøver å bidra som før. Jeg vet at han ikke har overskudd likevel. Blir nok et annet svangerskap dette! Jeg har blødd siste uka og vet ikke egentlig om jeg er gravid.. Hadde nok fått mer trøst hvis dette hadde skjedd forrige svangerskap :P. Men når det er sagt, jeg er ikke flink til å si i fra hva jeg trenger og prøver mest å ta meg sammen. Ikke alltid en suksess, og mannen min syns det er ganske dumt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...